نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 15:05

هنرمند فیلم‌ساز چهارمحال و بختیاری دو جایزه بین‌المللی گرفت

شهرکرد_مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: فیلم سینمایی «میان صخره‌ها» ساخته مختار عبدالهی فیلم‌ساز اهل این استان در جشنواره بین‌المللی «درون خانوادگی» روسیه دو جایزه گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، پیام احمدی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: فیلم سینمایی «میان صخره‌ها» که تاکنون افتخارات مختلفی را برای مختار عبدالهی به همراه داشته است، این بار در بخش مسابقه سینمای کودک هجدهمین جشنواره بین‌المللی درون خانوادگی «Within the family» روسیه توانست جوایز بهترین فیلم و بهترین بازیگر را به دست آورد.

وی افزود: در این جشنواره حمیدرضا غیبی و آندیا یحیی‌پور بازیگران کودک این فیلم سینمایی به صورت مشترک جایزه بهترین بازیگر را کسب کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: فیلم سینمایی «میان صخره‌ها» به نویسندگی و کارگردانی عبدالهی و تهیه‌کنندگی محمد احمدی تاکنون در جشنواره‌های بین‌المللی بنگلادش، سوئد و هند نیز به نمایش درآمده است.

احمدی عنوان کرد: سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان اصفهان در سال ۱۴۰۰ هم صحنه دیگری از موفقیت این فیلم را رقم زد و عبدالهی برای کارگردانی این فیلم جایزه وِیژه داوران را به دست آورد.

وی خاطرنشان کرد: آندیا یحیی‌پور توانست با این فیلم پروانه زرین بهترین بازیگر کودک را در جشنواره اصفهان کسب کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: فیلم سینمایی «میان صخره‌ها» تولید مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی است که روزهای ۱۷ تا ۲۰ تیر در هجدهمین جشنواره بین‌المللی درون خانوادگی «Within the family» روسیه به روی پرده رفت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1397712

مهمترین اخبار ایران و جهان: