نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 15:33

PSG و امباپه آشتی کردند/ احتمال تمدید قرارداد ستاره فرانسوی تا ۲۰۲۵

یک رسانه فرانسوی از احتمال تمدید قرارداد کیلیان امباپه پس از بازگشت او به تمرینات تیم اصلی پاری‌سن‌ژرمن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اکیپ؛ باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اعلام کرد که کیلیان امباپه به تمرینات تیم اصلی این باشگاه برگشته است. این اتفاق در حالی صورت گرفته که پیش از این از حضور او در تمرینات به دلیل خودداری‌اش از تمدید قرارداد و اصرار به ماندن در آخرین فصل قراردادش ممانعت به عمل می‌آمد و حتی لوئیس انریکه نام مهاجم فرانسوی را در فهرست بازیکنان خود برای بازی شب گذشته (شنبه) مقابل لوریان قرار نداد.

از این رو به نظر می‌رسد که تغییری غیرمنتظره در وضعیت امباپه به وجود آمده است که باعث شده باشگاه به او اجازه حضور در میان سایر نفرات تیم اصلی را بدهد.

این باشگاه در بیانیه‌ای راجع به بازگشت امباپه به تمرینات نوشته است: «بعد از گفت‌و‌گوهایی بسیار سازنده‌ و مثبت میان باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و کیلیان امباپه پیش از بازی PSG ‌ و لوریان، بازیکن امروز صبح به تمرینات تیم اصلی برگشت.» به نظر می‌رسد که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به این دلیل تصمیم به لغو تبعید بازیکن از تیم اصلی گرفته که او به پیشنهاد تمدید قرارداد چراغ سبز نشان داده است. امباپه از روز 21 جولای جدا از سایر نفرات تیم تمرین کرده، با این تیم به اردوی پیش فصل در ژاپن هم نرفت و از آن زمان در هیچ‌یک از بازی‌های دوستانه پیش فصل PSG نیز حضور نداشت. امباپه اگرچه در بازی شب گذشته تیمش حضور نداشت اما همراه با برادرش در ورزشگاه پارک دو پرنس نظاره‌گر بازی بود و به این ترتیب این شایعه که باشگاه او را حتی از ورود به ورزشگاه منع خواهد کرد، تکذیب شد.

در همین حال، موضع باشگاه بدون تغییر همچنان اصرار بر تمدید یا رفتن بازیکن قبل از آزاد شدن او بود که گویا مورد اول در شرف وقوع است. طبق ادعای نشریه اکیپ، به موجب توافق لفظی صورت گرفته میان طرفین ممکن است که باشگاه به بازیکن وعده داده باشد که در صورت تمدید قراردادش تا سال 2025 به او اجازه خواهد داد که تابستان سال آینده برود. در واقع به این دلیل که طبق قوانین فرانسه، باشگاه‌ها اجازه گنجاندن بند فسخ در قرارداد بازیکنان‌شان ندارند، توافق صورت گرفته میان امباپه و PSG صرفاً لفظی است و به محض اینکه این توافق نهایی شود و باشگاه تصمیم نهایی را بگیرد، انریکه متوجه خواهد شد که آیا می‌تواند برای فصل پیش رو روی ستاره فرانسوی حساب کند یا نه.

در این میان رادیو مونت‌کارلوی فرانسه نیز مدعی شده است که پاریسی‌ها اکنون نسبت به ابتدای تابستان بسیار بیشتر به حفظ امباپه خوشبین هستند و دلیل آن هم نتیجه دادن تلاش‌های‌شان برای وسوسه کردن بازیکن به ماندن از طریق جذب دوست صمیمی او عثمان دمبله از بارسلونا و تقویت تیم با خرید لوکاس هرناندس و تلاش برای جذب کولو موانی است که همه آنها هم‌تیمی‌های امباپه در تیم ملی فرانسه هستند و ارتباط خوبی با یکدیگر دارند. علاوه بر این‌ها، رفتن احتمالی نیمار - موردی که امباپه تابستان سال گذشته از باشگاه خواسته بود - هم مورد دیگری بوده که امباپه را به قبول پیشنهاد باشگاه برای تمدید قراردادش تا سال 2025 ترغیب کرده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1440156

مهمترین اخبار ایران و جهان: