نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 17:26

رسانه‌ها ناظر برعملکرد دستگاه‌های دولتی هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه رسانه‌ها هم کمک حال مردم هستند و هم مسوولان گفت: رسانه‌ها ناظر برعملکرد دستگاه‌های دولتی از دریچه نگاه مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر خبرگزاری فارس ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهارداشت: قدردانی می‌کنم از مجموعه خبرگزاری فارس که با دستگاه تعلیم و تربیت همراه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه فعالیت در عرصه رسانه هم سخت است و هم زیباست، تصریح کرد: مردم اطلاعات لازم و کافی را از رسانه‌ها دریافت و به رسانه اعتماد دارند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها هم کمک حال مردم هستند و هم مسوولان ادامه داد: رسانه‌ها ناظر بر عملکرد دستگاه‌های دولتی از دریچه نگاه مردم هستند.

اسماعیلی در ادامه با بیان اینکه یکی از اقداماتی که در طی تصدی مدیریتی خودم در این دستگاه انجام داده‌ام تقویت گفتمان کمبود مدارس در شهرک‌های اقماری بود، اظهار کرد: اگر بخواهم بگویم در طی این مدت وضعیت مطلوب شده است این طور نیست، ولی پروژه‌های خوبی در این راستا آغاز شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: شرایط به لحاظ ساخت مدرسه در شهرک‌های اقماری در حال بهتر شدن است منتهی از آنجایی که پروژه عمرانی است کمی زمان می‌برد تا دیده شود.

وی با بیان اینکه در قالب مولدسازی یک مبلغ متنابهی به کمیته پیشنهاد داده شده است، افزود: اگر بتوانیم این مبلغ را به حوزه مدرسه‌سازی تزریق کنیم، می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات را در شهرک‌های اقماری حل کند.

اسماعیلی با بیان اینکه آموزش و پرورش در این راستا ازهیچ تلاشی دریغ نمی‌کند، منتهی منابع محدود است، افزود: طی دو یا سه سال آینده بخش عمده‌ای از مشکلات شهرک‌های اقماری به لحاظ ساخت مدرسه حل می‌شود.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1432612

مهمترین اخبار ایران و جهان: