نیوز سیتی!
09 مرداد 1402 - 22:32

مدیر عامل مترو تهران مسئول پیگیری و اجرای مترو شد

پیشوا- نماینده مردم شهرستان های ورامین پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیر عامل مترو تهران مسئول پیگیری و اجرای مترو شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین نوش آبادی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: بعدازظهر امروز دوشنبه در سومین جلسه پیگیری موضوع متروی تهران به پیشوا، گزارش اقدامات انجام شده توسط استانداری تهران و نظریه کارشناسی شرکت مترو، مطرح شد و با توجه به دستور ریاست محترم جمهور و ابلاغیه معاون اول و پیگیری استاندار قبلی و کنونی تهران، شهردار تهران، مدیر عامل متروی تهران و حومه را مسئول اجرای این پروژه مهم کرد.

وی افزود: شهردار تهران مسئولیت پیگیری و اجرای متروی تهران به پیشوا را کتباً به مدیر عامل متروی تهران و حومه ابلاغ کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از استاندار تهران و معاون عمرانی وی، شهردار تهران و مدیرعامل شرکت مترو، این اقدام مهم را نمونه بارز همکاری وتعامل دولت و مجلس دانست و از همه مسئولین ذیربط خواست، همکاری و هماهنگی لازم را با شرکت مترو جهت اجرای این پروژه مهم و حیاتی که از مهمترین مطالبات مردم دیار پانزده خرداد است را داشته باشند.

وی گفت: سه سال است، که پیگیر احیای مترو تهران به پیشوا هستم و خیلی خوشحالم که اکنون به آستانه اجرای این مترو نزدیک شده ایم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1420612

مهمترین اخبار ایران و جهان: