نیوز سیتی!
25 مرداد 1402 - 09:48

«جنس جور» در شهرضا فیلم‌برداری شد

اصفهان - تهیه‌کننده فیلم «جنس جور» از فیلم‌برداری این اثر سینمایی در شهرضا خبر داد.

‌احمدرضا رئیسی شهرهایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به استعدادها و پتانسیل‌هایی که در استان اصفهان مشاهده کرده‌ام مصمم به تولیدات سینمایی در این منطقه شدم و پس از تشکیل تیم تولید، فیلم بلند با عنوان «جنس جور» با رویکردی اجتماعی و کمدی را در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: پس از انتشار فراخوان، علاقه مندان به بازیگری در همه سنین اعلام آمادگی کردند و مراحل تست با حضور بهرام نوذری، کارگردان مجرب سینمای ایران صورت گرفت.

تهیه کننده فیلم بلند «جنس جور» تصریح کرد: در این پروژه سینمایی از ۱۲ بازیگر چهره زن و چهار بازیگر چهره مرد استفاده شده است.

وی عنوان کرد: این فیلم که یکی از مسائل اجتماعی و روز جامعه را در بر دارد و در نهایت به نشان دادن اصول و واقعیت زندگی ۲ جنس زن و مرد می‌پردازد.

رئیسی شهرهایی اذعان کرد: فیلمبرداری این فیلم در مرداد ماه سال جاری در شهرستان شهرضا آغاز شد و هم اکنون هم ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: فیلم بلند «جنس جور» سرگرم کننده و آموزنده است و مخاطبان ۱۴ تا ۳۰ سال را در بر دارد و ۹ قسمت است.

تهیه‌کننده فیلم بلند «جنس جور» با اشاره به حضور ۳۰۰ نفر در این تیم تولید، گفت: با هدف حمایت از علاقه مندان و جوانان شهرستان شهرضا اقدام به تولید این اثر نمودم و سعی بر استفاده از افراد بومی شهرستان و شهرهای مجاور شد تا فرصتی مناسب برای علاقه مندان و جوانان این منطقه فراهم شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که از حمایت چه ارگانی برای ساخت و تولید این اثر برخوردار شدید، افزود: از حمایت هیچ ارگانی برخوردار نبودیم و متأسفانه اگر این بی‌توجهی و بی مسئولیتی‌ها ادامه داشته باشد، دیگر فرصتی برای جوانان فراهم نخواهد شد زیرا انگیزه برای ادامه کار از بین می‌رود.

رئیسی شهرهایی فیلم بلند «جنس جور» را فرصتی برای مطرح شدن جوانان دانست و مطرح کرد: این فیلم علاوه بر حضور بازیگران چهره سینما از بازیگران جدید و مبتدی هم استفاده نموده و گویی سکوی پرتابی برای جوانان شده به زودی در فضای مجازی از جمله فیلم نت منتشر می‌شود.

وی حمایت صمیمانه مردم بزرگوار شهرستان شهرضا را در پیشبرد این پروژه بسیار مؤثر و پر رنگ دانست و افزود: کمک‌های مردم هنردوست و مهربان شهرستان شهرضا، عامل مهم و بزرگی در موفقیت این پروژه بود و چنین مردمانی لایق حمایت‌های بیشتری از سوی مسئولان شهرستان هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1445156

مهمترین اخبار ایران و جهان: