نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1403 - 11:54

معلمان معماران و آینده‌سازان جامعه هستند

فرمانده منطقه‌ پدافند هوایی جنوب ارتش، معلمان را معمار فرهنگی و توسعه جامعه اسلامی دانست و گفت: معلمان از مؤثرترین ارکان در پیشرفت جامعه محسوب می‌شوند چه بسا معلمان معماران و آینده‌سازان جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، امیر سرتیپ دوم رضا کلهری صبح امروز در مراسم سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم در سالن نمایش شهدای منطقه جنوب ضمن تبریک روز معلم اظهار کرد: معلمان همواره با تلاش سخت کوشی سعی کردند که آینده کشور را با تربیت نسل انقلاب اسلامی تأمین کنند و مهمترین بخش کشور نیروی انسانی است که این بخش توسط معلمان تبدیل به سرمایه ارزشمند انسانی می‌شوند.

وی، شخصیت شهید مطهری را شخصیتی بی‌بدیل و کم‌نظیر و نظریه‌پرداز انقلاب اسلامی دانست و افزود: درایت و تیزبینی این استاد شهید در تألیفات‌ آن کاملاً مشهود است و کتاب‌های این استاد در دانشگاه‌ها و سایر مراکز علمی تدریس می‌شود.

فرمانده منطقه‌ پدافند هوایی جنوب ارتش، در ادامه ضمن یاد و خاطره شهدا تصریح کرد: روز معلم همواره یادآور خاطره شهیدان است که راه سعادت را به ما آموختند، شهیدان مانند استاد مطهری که فقدان آنان برای کشور قابل جبران نیست.

کلهری، جایگاه و منزلت معلم در جامعه اسلامی را بسیار مهم دانست و گفت: معلمان همواره مورد تکریم و احترام همگان قرار دارند و در این راستا تحقق مطالبات آنها یک ضرورت است.

فرمانده منطقه‌ پدافند هوایی جنوب ارتش، معلمان را معمار فرهنگی و توسعه جامعه اسلامی دانست و گفت: معلمان از مؤثرترین ارکان در پیشرفت جامعه محسوب می‌شوند؛ چه بسا معلمان معماران و آینده‌سازان جامعه هستند.

انتهای پیام/190/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1707556

مهمترین اخبار ایران و جهان: