نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 11:49

بازگشت3 هزار و339 زائر اربعین خراسان‌جنوبی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: ناوگان حمل و نقل مسافربری عمومی استان آماده بازگرداندن زوار اربعین از مرزها است که تا کنون 3399 زائر توسط این ناوگان به استان عزیمت نموده اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان‌جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: از از ابتدای اجرای طرح اعزام زائران اربعین حسینی تا ۱۴ شهریور ماه بیش از ۸ هزار و ۴۰۷ زائر استان با ۲۸۷ سفر برای حضور در مراسم اربعین به پایانه های مرزی اعزام شده‌اند.

وی تصریح کرد: ناوگان حمل و نقل مسافربری عمومی استان آماده بازگرداندن زوار اربعین از مرزها است که به این منظور۱۰۴سفر توسط دستگاه ناوگان برای بازگشت زائران از مرز مهران انجام و تا کنون ۳ هزار و ۳۳۹  زائر به استان بازگشته اند.

وی ادامه داد: همکاران راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تمام تلاش خود را بکار بردند که ناوگان مورد نیاز را برای بازگشت زائران اربعین حسینی با اولویت ایمنی سفر، در کمترین زمان تأمین شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان‌جنوبی تصریح کرد: همچنین کارشناسان ادارات راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای در پایانه‌های مسافری و مبادی ورودی و خروجی استان بر روند جابه‌جایی زائران حسینی نظارت داشته و در صورت مشاهده هرگونه تخلف ازجمله دریافت وجه اضافی، برخورد نامناسب و امتناع از عرضه خدمات با قاطعیت متخلفان را به کمیسیون ارجاع داده شده است.

جلال زاده از هم استانی ها خواست با توجه به نیاز ویژه به ناوگان حمل ونقل برای اعزام زائران اربعین از هرگونه سفرهای غیرضروری در این ایام خودداری و سفرهای خود با ناوگان حمل و نقل را به ایام بعد از اربعین موکول کنند.

وی خاطرنشان کرد: زائران گرامی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی مراتب را به همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مستقر در پایانه و همچنین سامانه تلفنی ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان، منعکس کنند.

پایان پیام/۶۹۰۲۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1486112

مهمترین اخبار ایران و جهان: