نیوز سیتی!
27 شهریور 1402 - 00:02

جزئیات تیراندازی نیروی انتظامی به یک خودرو در تالش

به گفته فرمانده انتظامی تالش، راننده یک دستگاه خودروی سواری ۴۰۵، با بی‌توجهی به دستور توقف پلیس به سمت مخالف حرکت و پس از برخورد با خودروهای عبوری به سمت ماموران حمله‌ور شده و مأموران انتظامی به ناچار با رعایت قانون و هشدارهای لازم به سمت خودرو شلیک و آن را متوقف کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، محمد رستمی فرمانده انتظامی شهرستان تالش امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکوک شدن نیروهای پلیس به یک خودرو  پژو ۴۰۵، اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان تالش در راستای تأمین نظم و امنیت و حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شده و دستور توقف این خودرو را صادر کردند.

وی با بیان اینکه راننده با بی‌توجهی به دستور توقف پلیس به سمت مخالف حرکت و پس از برخورد با خودروهای عبوری با خودرو به سمت ماموران حمله‌ور شده است، گفت: مأموران انتظامی به ناچار با رعایت قانون به کارگیری سلاح و پس از صدور هشدارهای لازم به سمت این خودرو تیراندازی کرده و این خودرو را متوقف کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان تالش از کشف مواد مخدر در خودروی متهم خبر داد و افزود: در بازرسی از خودرو مقداری مواد مخدر از نوع شیره تریاک، یک عدد باتوم و ۲ تیغه چاقو و یک قوطی اسپری دفاع شخصی غیر مجاز کشف شد و راننده ۲۰ ساله خودرو بر اثر اصابت گلوله از ناحیه پا مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

رستمی با تأکید بر مساعد بودن حال عمومی این فرد، بیان کرد: از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/۳۳۸۹
منبع: فارس
شناسه خبر: 1501812