نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 23:20

برنامه ۵ تکواندوکار ایران در روز نخست

قرعه کشی ششمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی نونهالان جهان برگزار و طی آن رقبای ۵ نماینده کشورمان رقبای خود را شناختند.

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از رقابت‌ها از صبح فردا دوشنبه ششم شهریور ماه با حضور ۶۲۲ تکواندوکار از کشورهای مختلف به میزبانی بوسنی و هرزگوین در هتل «هیلز» شهر بوسنی آغاز می‌شود.

در روز نخست مبارزات اوزان ۴۸- و ۵۱- کیلوگرم در گروه پسران، ۴۳-، ۴۵- و ۴۸- کیلوگرم در گروه دختران برگزار می‌شود که آرین اکبری منش، معید عبداللهی، نازنین زهرا مرادی، معصومه ربیعی و فاطمه کلاسنگیانی از تیم ایران به دیدار رقبای خود می‌روند.

در وزن ۴۸- کیلوگرم (۱۴۸cm) معید عبداللهی دور نخست «بوگدان باربوتا» از مقدونیه را پیش رو دارد و سپس به مصاف برنده هند و قزاقستان می‌رود. در این وزن ۳۲ تکواندوکار وزن کشی کرده اند.

آرین اکبری منش در وزن ۵۱- کیلوگرم (۱۵۲cm) که ۲۴ تکواندوکار حضور دارند، دور نخست «هامان» از اردن را پیش رو دارد و در صورت برتری یه دیدار «گئورگیف» از بلغارستان می‌رود.

در گروه دختران و در وزن ۴۳- کیلوگرم (cm۱۴۴) فاطمه کلاسنگیانی ابتدا باید با «ماسا کارن» از صربستان دیدار کند و در صورت برتری «هیلال ایرا» از آلمان را پیش رو خواهد داشت.

معصومه ربیعی در وزن ۴۵- کیلوگرم (cm۱۴۸) که ۲۵ تکواندوکار رقابت خواهند کرد ابتدا به دیدار «ویرجینیا لمپس» از ایتالیا می‌رود و سپس «لونا انتونیف» از کرواسی را پیش رو خواهد داشت.

در وزن ۴۸- کیلوگرم (۱۵۲cm) نازنین زهرا مرادی دور نخست با «هنا ملیز» نماینده کشور میزبان پیکار می‌کند و در ادامه برنده مبارزه هند و اسلوونی را پیش رو دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1472212

مهمترین اخبار ایران و جهان: