نیوز سیتی!
13 شهریور 1402 - 11:04

چهار پرواز بازگشت برای زائران زنجانی در نظر گرفته شده است

زنجان-دبیر ستاد اربعین استان زنجان، از تمهیدات لازم برای بازگشت زائران زنجانی از کربلای معلی از طریق چهار پرواز خبر داد.

باقر سپهری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه یکی از این چهار پرواز شامگاه یکشنبه در فرودگاه زنجان به زمین نشست، اظهار کرد: شامگاه دیروز و در قالب اولین پرواز زائران زنجانی از کربلای معلی تعداد ۱۲۰ مسافر از مبدا نجف به فرودگاه زنجان به زمین نشست.

وی با یادآوری اینکه برای انجام پروازهای نجف به زنجان پیگیری‌های زیادی انجام شده که خوشبختانه شامگاه دیروز شاهد تحقق یکی از این پروازها بودیم، تصریح کرد: علاوه بر انجام پروازهای نجف به زنجان، پروازهای زنجان به نجف نیز جزو برنامه‌ها بوده و شامگاه دیروز یکی از این پروازها در ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه، فرودگاه زنجان را به مقصد نجف ترک کرد.

این مسئول در خصوص زمان انجام این چهار پرواز با یادآوری اینکه روزهای ۱۲، ۱۳، ۱۶ و ۱۸ شهریورماه برای این امر در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به زمان‌بندی انجام شده، دو پرواز قبل از اربعین حسینی و دو پرواز نیز اختصاص به بعد از اربعین حسینی خواهد بود.

دبیر ستاد اربعین استان زنجان با تاکید بر اینکه زائران زنجانی باید با توجه به در نظر گرفتن همه شرایط و نیز ازدحام جمعیت به خاطر نزدیک شدن به اربعین حسینی، حداقل چند ساعت زودتر در فرودگاه نجف حضور داشته باشند، ادامه داد: علاوه بر این توصیه ما به زائران زنجانی این است که نکات ایمنی را با توجه به افزایش دمای عراق طی روزهای آینده رعایت کنند تا دچار گرمازدگی نشوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1484312

مهمترین اخبار ایران و جهان: