نیوز سیتی!
10 شهریور 1402 - 19:43

ارائه خدمات دندانپزشکی در درمانگاه کاظمین به زائران اربعین

مسئول درمانگاه جمعیت هلال احمر در کاظمین از ارائه خدمات دندانپزشکی به زائران خبر داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری مهر، مجیدرضا لطیفی مسئول درمانگاه جمعیت هلال احمر در کاظمین گفت: محل درمانگاه از شش سال پیش و با همکاری بسیج جامعه پزشکی، ستاد عتبات عالیات، هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی شکل گرفته است.

وی افزود: پزشکان و پرستاران ما هرساله با هزینه شخصی خود به صورت زمینی از بیرجند به کربلا می‌آمدند تا خدمت رسانی به زائران را انجام دهند.

لطیفی بیان داشت: خوشبختانه امسال با کمک هلال احمر، بسیج جامعه پزشکان و ستاد عتبات عالیات، یک تیم ۱۲۵ نفرهجهت خدمت رسانی اعزام شدند ،۱۸ نفر دیگر هم به این تیم اضافه شدند و داروها به صورت هوایی ارسال شد.

وی تصریح کرد: در طی ۵ روزی که از شروع خدمات دهی در کاظمین می‌گذرد کمبودی نداشته‌ایم و بالغ بر ۱۲ هزار خدمت همچون ویزیت، نسخه، تزریقات، پانسمان و دندانپزشکی به زائران ارائه شده است.

مسئول درمانگاه جمعیت هلال احمر در کاظمین با بیان اینکه در تیم پزشکی اعزامی ۱۹ پزشک عمومی، ۲ متخصص، یک پزشک عفونی و متخصص طب اورژانس، دندانپزشک حضور دارند، گفت: به زودی یک متخصص قلب هم به تیم ما اضافه خواهد شد.

وی تأکید کرد: ما جزو تنها درمانگاه‌هایی هستیم که خدمات دندانپزشکی در قالب تسکین، ترمیم سطحی و کشیدن دندان را ارائه می‌دهیم.

لطیفی با اشاره به اینکه اربعین امسال مصادف با اوج گرما شده است، گفت: بعد از گرمازدگی‌، درد مفاصل و مشکلات گوارشی بیشترین دلیل مراجعات زائران به پایگاه‌های هلال احمر بوده است.

ارائه خدمات دندانپزشکی در درمانگاه کاظمین به زائران اربعین

منبع: مهر
شناسه خبر: 1480356

مهمترین اخبار ایران و جهان: