نیوز سیتی!
20 شهریور 1402 - 20:30

برادران سارق به 23 فقره سرقت سیم برق اعتراف کردند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری دو سارق سیم و کابل برق در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان گلپایگان و اعتراف متهمان به 23 فقره سرقت سیم برق خبر داد.

 حسین تُرکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق معابر شهرستان گلپایگان، بررسی موضوع شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس پس از بررسی دقیق محل‌های وقوع سرقت و انجام تحقیقات تخصصی و هوشمندانه ردپای ۲ سارق سابقه‌دار که برادر بودند را در این سرقت‌ها به دست آورده و با رصد هوشمندانه خود مخفیگاه آنان را شناسایی کردند.

ترکیان گقت: پس از شناسایی مخفیگاه متهمان، کارآگاهان پلیس در هماهنگی با مرجع قضائی هر ۲ نفر را در یک عملیات ضربتی و هماهنگ دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: متهمان در مواجهه با مدارک و متندات خاص پلیس به ۲۳ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کردند.

وی با اشاره به کشف مقادیری از کابل‌های مسروقه در مخفیگاه سارقان تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1495256

مهمترین اخبار ایران و جهان: