نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 18:49

معرفی نفرات برتر مسابقات شنا در جزیره هرمز

مسابقات شنا به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در جزیره هرمز با حضور 2۰ شناگر در رده‌های سنی مختلف برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، 
سرپرست اداره ورزش و جوانان هرمز ظهر  امروز گفت: به مناسبت هفته دولت یک دوره مسابقه شنا آقایان با شرکت 20 شناگر در  جزیره هرمز  با همکاری بخشداری هرمز، اداره ورزش و جوانان، هیأت شنا و آموزشگاه کهکشان عرش آراد  در استخر سر پوشیده این جزیره  برگزار شد.

حسن پویان سرپرست اداره ورزش و جوانان هرمز اظهار داشت: ورزش شنا یکی ازمفرح‌ترین و پرطرفدارترین ورزش‌های آبی است که علاقه‌مندان زیادی را نیز به خود در این جزیره  جذب کرده است.

وی افزود: یکی از محرک‌های اصلی ورزش شنا همین ظرفیت استخر و دریا  می‌باشد که ورزشکاران را به سوی خود کشانده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان هرمز گفت: پس از 5 سال تعطیلی استخر سر پوشیده هرمز همزمان با هفته دولت  مسابقه شنا  با حضور ادارات سطح جزیره هرمز در این استخر برگزار شد.

وی گفت: در پایان این مسابقه ذبیح الله ذاکری از مرکز جامع خدمات بهداشتی درمانی نفر اول، سجاد ملاحی از آب و فاضلاب هرمز نفر دوم و سهیل رکنی آبادی از سپاه سیدالشهداء (ع) هرمز نفر سوم از خود کردند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان هرمز بیان کرد: به همین مناسبت مسابقه دارت و پنالتی بین کارکنان ادارات جزیره هرمز برگزار شد که نفرات برگزیده مسابقه دارت  مسعود دریایی از آب و فاضلاب نفر اول و مهدی توانا و اسماعیل هراسی از مرکز بهداشت هرمز به ترتیب نفرات دوم و سوم رابه خود اختصاص دادند و در رشته پنالتی  تیم بندر چند منظوره شهیده فاطمه نیک اول و تیمهای آب و فاضلاب و مرکز بهداشت به ترتیب دوم و سوم را کسب کردند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1473912

مهمترین اخبار ایران و جهان: