نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 07:56

بهره‌برداری از 6 طرح گلخانه‌ای در پارس آباد مغان

همزمان با هفته دولت بهره‌برداری از ۶ طرح گلخانه‌ای با اشتغال‌زایی ۲۵۹ نفر و جاده گردشگری دور دریاچه شهرک مغان در پارس‌آباد آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، همزمان با هفته دولت، بهره‌برداری از ۶ طرح گلخانه‌ای با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی در پارس‌آباد آغاز شد.

اشتغال‌زایی برای ۲۵۹ نفر در ۶ طرح گلخانه‌ای

کمال الدین میرجعفریان در خصوص افتتاح این طرح‌ها اظهار کرد: این ۶ طرح گلخانه‌ای با اشتغال‌زایی ۲۵۹ نفر و با اعتبار ۲۷۱میلیارد تومان در شهرک گلخانه‌ای ۱۶۰۰ هکتاری پارس‌آباد به بهره‌برداری رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از پیگیری‌ها برای احداث پست ۶۳ کیلوولت و ۱۳۲ کیلوولت در شهرستان پارس‌آباد برای تأمین زیرساخت سرمایه‌گذاری گلخانه‌ای و صنایع خبر داد و گفت: از سرمایه‌گذاران برای حضور در شهرک گلخانه‌ای پارس‌آباد دعوت می‌شود.

آغاز عملیات اجرایی ۱۲۵ واحد نهضت ملی مسکن در پارس آباد

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن، افزود: همچنین امروز عملیات اجرایی ۱۵۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن در پارس‌آباد آغاز شد.

میرجعفریان با اشاره به پیشرفت ۶۰درصدی ۱۲۰ واحد مسکونی و پیشرفت مطلوب ۲۴۰ واحد در پارس‌آباد بیان کرد: منابع لازم از سوی بانک مسکن در حال جذب است و بنیاد مسکن به‌سرعت در حال اجرای این واحدها بوده و زیرساخت‌های آب، برق و گاز نیز در حال تأمین است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: جاده گردشگری دور دریاچه شهرک مغان نیز به‌عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل به‌طول ۵ونیم کیلومتر و با اعتبار بیش از ۱۵میلیارد تومان، از دیگر پروژه‌هایی بود که به‌مناسبت هفته دولت در پارس‌آباد به بهره‌برداری رسید.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1474412

مهمترین اخبار ایران و جهان: