نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 13:49

افتخار می کنیم که در مسیر انقلاب و تمدن اسلامی گام برمیداریم

ری- استاندار تهران با تاکید بر رضایتمندی مردم گفت: افتخار می کنیم که در مسیر انقلاب و تمدن اسلامی گام برمیداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری صبح شنبه در سومین روز از هفته دولت در آستان مقدس امام خمینی (ره) و برگزاری آئین تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب که با حضور ائمه جمعه، فرمانداران، بخشداران و رؤسای ادارات و مدیران کل برگزار شد اظهار داشت: امام خمینی (ره) با تلاش وصف ناپذیری مصیبت‌ها، مشکلات و بسیاری زحمات را متحمل شد تا حاکمیت اسلام را تحت عنوان جمهوری اسلامی برپا کند.

وی ادامه داد: امروز افتخار داریم که در مسیر انقلاب اسلامی و آنچه حضرت امام خامنه‌ای رهبر انقلاب به عنوان گام دوم انقلاب اسلامی در پیش گرفتند، در مسیر تمدن اسلامی گام برداریم.

استاندار تهران عنوان کرد: با تکیه بر عناصر تشکیل دهنده دولت اسلامی در تراز انقلاب اسلامی و با ویژگی‌های منحصر به فرد در کنار امام میثاق می‌بندیم که زمینه شکل گیری و به اوج رسیدن نظام حاکمیتی اسلامی محقق شود.

فخاری سپس گفت: امیدوار هستیم تحول اساسی با تلاش ما از درون و اجتماع به عنوان زمینه ساز تمدن اسلامی فراهم شود.

وی با بیان اینکه از نظر امام خمینی (ره) تکلیف بی‌نهایت است، تاکید کرد: امروز روز بهره‌وری و رشد تولید است که باید داده‌ها را اندازه گیری و آنچه که به عنوان اختیارات و تکالیف سازمانی و روابط بین ارکان مختلف، زمینه تأمین و تولید و رشد کشور را محقق می‌کند احصا و مورد توجه قرار دهیم.

استاندار تهران اظهار داشت: بهره‌وری انجام تکلیف است و زمینه تولید و توسعه کشور را فراهم می‌کند و باید در راستای افزایش رضایتمندی مردم قدم برداریم.

فخاری افزود: امام با مردم و برای مردم بود و همچنین عامل وحدت و پشتوانه ملت بود آنچه مورد انتظار است این است که به تأسی از امام خمینی (ره) باید تلاش کنیم همواره در خط مسیر انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکنیم و ملاحظات را کنار بگذاریم و تا آخرین نفس برای رسیدن به آرمان‌های امام تلاش کنیم.

گفتنی است که استاندار تهران و هیأت همراه پس از برگزاری آئین تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل در مقبره شهدای ۷۲ تن و شهید رجایی و شهید باهنر حضور یافتند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1469412

مهمترین اخبار ایران و جهان: