نیوز سیتی!
18 شهریور 1402 - 23:32

۹۱ درصد از دانش‌آموزان لرستانی کار ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند

خرم‌آباد - مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان گفت: بیش از ۹۱ درصد دانش‌آموزان استان کار ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عزتی امروز شنبه در آخرین جلسات هماهنگی برای آغاز سال تحصیلی با تأکید بر تلاش شبانه‌روزی و جهادی همه مدیران و مسئولان آموزش‌وپرورش در سراسر استان، اظهار داشت: برای آغاز سال تحصیلی جدید لازم است همه همکاران با درنظرگرفتن همه شاخص‌ها از جمله کلاس‌بندی، پوشش تحصیلی، توزیع کتب درسی، ساماندهی نیروی انسانی و … تمام توان خود را برای اجرای طرح ملی بازگشایی مدارس به کار گیرند.

وی با بیان اینکه در اکثر شاخص‌ها آموزش‌وپرورش جزو استان‌های برتر کشور است، افزود: بیش از ۹۱ درصد دانش‌آموزان استان کار ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند و ضرورت دارد خانواده‌ها با جدیت پیگیر ثبت‌نام دانش‌آموزان خود در فرصت باقی‌مانده باشند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود ۳۵۹ هزار ۵۹۸ دانش‌آموز امسال در مدارس مشغول به تحصیل شوند، تصریح کرد: از این تعداد ۲۰۳ هزار ۷۴۹ نفر دانش‌آموز ابتدایی، ۸۶ هزار ۶۴۶ نفر متوسطه اول، ۴۹ هزار ۳۸۲ نفر متوسطه دوم نظری، ۹ هزار ۳۲۵ نفر متوسطه دوم فنی و حرفه‌ای و ۱۰ هزار ۴۹۶ دانش‌آموز هم مربوط به رشته متوسطه دوم کاردانش است.

عزتی، افزود: ارزیابی‌های قطبی و بازدیدهای میدانی از مدارس نشان می‌دهد که همه مدارس استان در آمادگی کامل برای پذیرایی از دانش‌آموزان هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1492012

مهمترین اخبار ایران و جهان: