نیوز سیتی!
18 شهریور 1402 - 15:17

تحقق امنیت پایدار؛ دستاورد دولت سیزدهم

دادستان کل کشور گفت: با حضور دولت سیزدهم، فروش نفت و درآمد حاصل از آن بیشتر شده و امنیت پایدار محقق شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدکاظم موحدی آزاد، دادستان کل کشور بعدازظهر امروز در آیین تکریم و معارفه دادستان انقلاب و عمومی استان سمنان که در سالن اجتماعات دادگستری کل استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: از پیگیری و تلاش‌های مجموعه دادگستری استان سمنان تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه سلامتی و امنیت ۲ مؤلفه اصلی و حامی و تحکیم کننده یکدیگر هستند، بیان کرد: با حضور دولت سیزدهم، فروش نفت و درآمد حاصل از آن بیشتر شده و امنیت پایدار محقق شده است.

دادستان کل کشور گفت: روحانیت برای ترویج اسلام و فقه آل محمد (ص) است و شهادت در این راه ارزش معنوی دنیوی و اُخروی فراوان به همراه دارد.

موحدی آزاد تأکید کرد: قاضی باید با قاطعیت نسبت به اجرای حکم اقدام کند و رعایت ضوابط اسلامی، احقاق حق و ابطال باطل و تعامل با دستگاه‌های اجرایی را نیز مدنظر قرار دهد.

وی گفت: امروز ما باید برای دستیابی به قله‌های موفقیت شبانه‌روز کار کرده و حرکت کنیم.

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز گفت: دادستان عمومی و انقلاب سابق مرکز استان سمنان، انسانی متواضع و اخلاق مدار بوده و بیشترین حضور را در جلسات به ویژه جلسات احیای واحدهای راکد این استان داشتند که از زحمات ایشان تقدیر و تشکر می‌کنم.
وی افزود: ما امنیت پایدار امروزمان را مدیون شهدا، حمایت مردم و وحدت و انسجام بین ارکان امنیتی هستیم.
استاندار سمنان عنوان کرد خاطرنشان کرد: امنیت یکی از مؤلفه‌های اولیه و اصلی سرمایه‌گذاری و تحقق رشد اقتصادی است.
هاشمی تصریح کرد: بازگشت به چرخه تولید بالغ بر ۱۲۷ واحد تولیدی راکد و ایجاد حدود سه هزار فرصت شغلی جدید در استان به‌واسطه حمایت‌های دستگاه قضائی در کنار دستگاه‌های اجرایی محقق شد.

وی گفت: برخورداری از نعمت ولایت و پشتیبانی، همراهی و حمایت مردم، ۲ عامل اصلی و اساسی در بحث تحقق امنیت پایدار است.

استاندار سمنان عنوان کرد: جمع‌آوری معتادان متجاهر از شهرهای استان سمنان از دیگر اقداماتی بود که در راستای تحقق امنیت پایدار در این استان در دستور کار قرار گرفته و به خوبی به سرانجام رسید.
هاشمی بیان کرد: استان سمنان به‌واسطه وجود امنیت پایدار، امروز در حوزه‌های اشتغال، امنیت، فعال کردن واحدهای راکد و ... سرآمد کشور است.
وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات، تلاش‌ها و اقدامات دادستان عمومی و انقلاب سابق استان سمنان گفت: برای آقای گلی، دادستان جدید مرکز این در مسیر پیش رو، آرزوی موفقیت دارد.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1491412

مهمترین اخبار ایران و جهان: