نیوز سیتی!
18 شهریور 1402 - 19:13

قاتل جوان ۲۵ ساله ملایری دستگیر شد

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: قاتل جوان ۲۵ ساله ملایری که روز گذشته در یک نزاع دسته جمعی به قتل رسیده بود دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ساکی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع یک نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای شهرستان ملایر، جوانی ۲۵ ساله به قتل رسیده بود که بلافاصله با حضور به موقع مأموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۳ شهرستان، قاتل دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به شناسایی عوامل این نزاع گفت: در این رابطه چند نفر دستگیر که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی همچنین از دستگیری دو نفر شرور در پارک سیفیه ملایر توسط مأموران کلانتری ۱۲ شهرستان خبر داد و افزود: به دنبال دریافت اخباری مبنی بر ایجاد مزاحمت، درگیری و قدرت نمایی توسط دو نفر در بوستان سیفیه ملایر، طرح امنیت محله محور با هدف پاکسازی و برخورد با بزهکاران در این بوستان توسط مأموران کلانتری ۱۲ به اجرا درآمد.

وی یادآور شد: در اجرای این طرح مأموران دو نفر از افراد شرور و سابقه دار را که با سلاح سرد اقدام به شرارت، درگیری و ایجاد مزاحمت کرده بودند شناسایی و در یک عملیات سریع و غافلگیرانه آنان را به همراه یک تیغه چاقو و عدد تبر دستگیر کردند.

ساکی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی بیان داشت: امنیت خط قرمز پلیس است و آنهایی که در سطح شهر اقدام به مزاحمت برای نوامیس، کسبه و شهروندان می‌نمایند و با درگیری و عربده کشی قصد ایجاد رعب و وحشت دارند، بدانند پلیس با آنان قاطعانه برخورد خواهد کرد و اجازه عرض اندام و قانون‌شکنی به آنها نخواهد داد...

منبع: مهر
شناسه خبر: 1491712

مهمترین اخبار ایران و جهان: