نیوز سیتی!
15 مهر 1402 - 11:42

سردار رادان: اجازه عرض‌اندام به اراذل و اوباش نمی‌دهیم

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: به حکم قانون، پلیس اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش نخواهد داد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار احمد رضا رادان در حاشیه مراسم صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مردم درخواست داریم به شعار هفته انتظامی که شهروند قانون‌مدار و پلیس خدمتگزار است توجه ویژه‌ای داشته و بیش از پیش پلیس را در خدمتگزاری یاری کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: برخی سارقان در تعدد سرقت به نحوی عمل می‌کنند که به نوعی این کار برای آنها شغل محسوب می‌شود و در اینجا اعلام می‌کنیم که برابر هماهنگی‌های صورت گرفته با دستگاه قضائی این افراد تحت رصد هوشمندانه قرار می‌گیرند و در هر لحظه و مکان در رصد پلیس خواهند بود.

وی با بیان اینکه قطعاً این اقدام ما منجر به کاهش حجم انبوهی از سرقت ها خواهد شد، افزود: این امر مورد توجه ما و مردم خواهد بود و امیدواریم رضایت مردم رادر این زمینه به دست آوریم.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه اجازه خودنمایی و عرض اندام به اراذل و اوباش در فضای حقیقی و مجازی نخواهیم داد اظهار داشت: به حکم قانون پلیس اجازه عرض اندام به هیچ یک از اراذل و اوباش نخواهد داد.

سردار رادان در پاسخ به سوال خبرنگاری در ارتباط با منازل مسکونی برای کارکنان افزود: در اولین روزهای شروع مسؤولیت اینجانب در صدد بودیم تا عقب افتادگی‌ها در زمینه مسکن جبران و رایزنی‌هایی با ریاست محترم جمهور و مجلس و دیگر مسؤولان این حوزه انجام دادیم و قول هایی در این خصوص دادند و در کنار آن با عزم همه همکاران امیدواریم بتوانیم صدهزار منزل سازمانی و ملکی را تهیه کرده و در اختیار کارکنان انتظامی طی بازه زمانی سه ساله بگذاریم و یکی از مهم ترین موضوعات سبد معیشتی همکاران خود را مرتفع نماییم.

فرمانده کل انتظامی کشور در پایان در پاسخ سوالی مبنی بر تسلیم یا مقاومت مردم در مقابل سارقان و حمایت پلیس از این افراد اظهار داشت: پلیس همواره در کنار مردمی مظلوم قرار خواهد داشت که به نوعی به آنها ظلم و ستمی روا گشته است و در این میان هیچ گاه میان کسی که در مقابل سارق مقاومت می‌کند یا از خود مقاومتی نشان نمی‌دهد تفاوتی قائل نیست.

گفتنی است مخاطبان فارس من با درج ‌‌پویش‌های متعددی برخورد پلیس با اراذل و اوباش را از مسؤولان خواستار بودند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1530112

مهمترین اخبار ایران و جهان: