نیوز سیتی!
08 خرداد 1402 - 10:09

رتبه‌بندی ۳۸ هزار معلم در استان کرمان

مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به رتبه‌بندی ۳۸ هزار معلم در استان، از آغاز فرآیند مقدماتی رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، ابراهیم روحی اظهار کرد: بیش از ۳۸ هزار معلم در استان فرآیند رتبه‌بندی را سپری کرده‌اند که پس از بررسی و اعلام نتایج و صدور احکام، برخی از همکاران در بازه زمانی اعلام شده از سوی وزارت متبوع، اعتراض خود را در سامانه ثبت کرده‌اند که جهت تسریع در اجرا، فرآیند رسیدگی به اعتراضات این همکاران از امروز به‌صورت منسجم و نظام‌مند آغاز شده است.

 وی توضیح داد: فرآیند رتبه‌بندی یکی از مهمترین اقدامات و برنامه‌های مجموعه تعلیم و تربیت کشور است و بر این اساس آموزش و پرورش استان کرمان با دقت نظر به‌دنبال اجرای هرچه بهتر این فرآیند و جایابی همکاران عزیز و تلاشگر در یکی از رتبه‌های ۵ گانه و بر اساس مستندات بارگذاری شده است.

 وی در پایان گفت: فرآیند رسیدگی به اعتراضات ثبت شده بر روی سامانه my.medu.ir از امروز و با هم‌افزایی همکاران ما در هیات ممیزه آغاز شده است و به‌زودی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نتایج این بررسی‌ها اعلام می‌شود.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1246356

مهمترین اخبار ایران و جهان: