نیوز سیتی!
07 خرداد 1402 - 18:57

تبیین ابعاد شخصیتی امام راحل سر فصل برنامه های سالگرد ارتحال معمار انقلاب در رودان باشد

فرماندار رودان گفت: نسل جوان و نوجوان با عظمت و آثار امام راحل آشنایی ندارند و باید تدابیری اندیشیده شود تا سیره امام راحل برای این نسل‌ها تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، عبدالرضا سالاری فرماندار رودان امروز در جلسه ستاد گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی( ره ) شهرستان رودان اظهار داشت: امام خمینی (ره) یکی از تاثیر گذارترین شخصیت های تاریخ بوده است و برخی نکات مهم از سوی آن بزرگوار همچون اعلام عزای عمومی در روز ۱۵ خرداد  یک حرف عادی نیست و یقین بدانید الهی است چرا که ۱۵ خرداد ۴۲ بنای انقلاب اسلامی را ساخت.

وی افزود: همه متوجه باشیم که امروز وقتی پشت میز مسوولیت قرار داریم ، این میز ادامه کار نظام و انقلاب است و همه نگاه‌ها به ماست و ما هم مدیون امام و انقلاب هستیم و باید فداکارانه برای آن تلاش کنیم.

سالاری بر لزوم تبیین شخصیت امام راحل در تمامی ادارات، نهادها ، مساجد و اقشار مختلف تاکید کرد و گفت: در این بین باید نقش جوانان بطور ویژه دیده شود و حتی اگر  ذره ای هم آنها با ابعاد شخصیت امام راحل آشنا شوند کار بزرگی شده است.

وی تاکید کرد: تکلیف مسوولان بسیار بالاتر از مردم عادی است و در این راه باید به بهترین نحو ممکن ایفا نقش کنند.

فرماندار رودان در ادامه خاطر نشان کرد: امسال سی و چهارمین  سالگرد ارتحال حضرت امام و شصتمین سالگرد ۱۵ خرداد است و باید این وقایع مهم در تمامی روستاهای شهرستان گرامی داشته شود.

وی تصریح کرد: فضا سازی مناسب شهرها و روستاها دیگر موضوعی است که باید در آن به نحوه لازم ورود کرد چرا که نسل جدید باید بدانند در این روزها چه اتفاقی رخ داده است.

وی با بیان برخی کارهای موثر در تبیین شخصیت امام خمینی (ره) گفت: باید این امر سرلوحه تمامی امور فرهنگی ادارات و دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد و برنامه ریزی لازم در این خصوص صورت پذیرد.

سالاری خواستار پر رنگ شدن برنامه های سالگرد ارتحال امام راحل شد و گفت: اجرای برنامه ها به گونه‌ای باشد که مخاطب را تحت تاثیر ویژه قرار دهد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برنامه ریزی لازم برای اعزام ۱۲۰ نفر از شهرستان به جهت حضور در مراسم  سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در مرقد مطهر امام راحل با سه دستگاه اتوبوس انجام شده است.

پایان پیام/88059

منبع: فارس
شناسه خبر: 1245312

مهمترین اخبار ایران و جهان: