نیوز سیتی!
18 اردیبهشت 1402 - 12:40

خدمات بشردوستانه هلال‌احمر موجب تسکین دردهای بشری است

اهر- فرماندار اهر با بیان اینکه خدمات بشردوستانه هلال‌احمر موجب تسکین دردهای بشری است، گفت: لباس صلح هلال‌احمر آرامش و امنیت برای مردم به وجود می‌آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل غنی‌زاده ظهر امروز دوشنبه در دیدار رئیس و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر شهرستان اهر با وی به مناسبت هفته هلال‌احمر اظهار داشت: داوطلبان و نجات‌گران جمعیت هلال‌احمر همواره در روزهای سخت و حوادث در کنار مردم بوده و موجب تسکین دردهای بشری می‌شود.

فرماندار اهر با قدردانی از خدمات بشردوستانه، داوطلبانه و امداد و نجات هلال‌احمر شهرستان اهر افزود: داوطلبان هلال‌احمر در تمامی حوادث و بحران‌ها از جمله زلزله، سیل، حوادث رانندگی و حتی برنامه‌های فرهنگی و آموزشی همراه و هم‌درد مردم هستند و این اقدامات بشردوستانه ارزش و جایگاه داوطلبان و نجات‌گران جمعیت هلال‌احمر را در پیشگاه خداوند متعال و مردم صدچندان می‌کند.

وی با بیان این‌که لباس صلح جمعیت هلال‌احمر در جمهوری اسلامی برای مردم آرامش‌بخش و امنیت‌آفرین است، گفت: یکی از بارزترین و منحصربه‌فردترین شاخص‌های جمعیت هلال‌احمر علاوه بر اقدامات امداد و نجات، بلکه به دنبال نجات انسانیت است.

غنی‌زاده با تبریک هفته هلال‌احمر به داوطلبان و نجات‌گران جمعیت هلال‌احمر شهرستان اهر خاطرنشان کرد: حضور پُررنگ داوطلبان هلال‌احمر در جاده‌ها و حوادث برای مردم آرامش و امنیت ایجاد می‌کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1197156

مهمترین اخبار ایران و جهان: