نیوز سیتی!
18 اردیبهشت 1402 - 10:08

رفع محرومیت از ۱۴ روستای محروم بشاگرد با نیت چهارده معصوم(ع)

مسئول قرارگاه پیشرفت وآبادانی و محرومیت‌زدایی استان هرمزگان از رفع محرومیت از ۱۴ روستای محروم شهرستان بشاگرد بصورت روستاهای هدف توسط قرارگاه پیشرفت وآبادانی با نیت چهارده معصوم(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اصغر صادقی مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی و محرومیت‌زدایی سپاه هرمزگان در دیدار با مسؤولان شهرستان بشاگرد عنوان کرد: قرارگاه پیشرفت امسال ۱۴ روستای بشاگرد را به نیت چهاره معصوم بصورت هدف در دستور کار خود قرار داده و درصدد توانمندسازی روستاهای محروم بشاگرد است.

وی افزود: در موضوعات مربوط به آبرسانی زیرساخت‌های سلامت، مدرسه، مسجد، خانه عالم، سازه های آبخیزداری و زمین ورزشی در روستاهای هدف به طور خاص به دلیل نیازهای مطرح شده ورود خواهیم کرد.

سرهنگ صادقی در ادامه با بیان اینکه هر کاری که در کشور انجام می‌شود باید در راستای رفع فقر و مشکلات اقتصادی و ایجاد رونق در زندگی مردم باشد، افزود توانمندسازی مشاغل خانگی از طریق کارگروه اشتغال قرارگاه در روستاهای هدف دنبال می‌شود. 

وی تصریح کرد: شهرستان‌ بشاگرد دارای منابع، معادن و در مجموع ظرفیت‌های طبیعی فراوانی است و همت قرارگاه پیشرفت به سمتی هست که مشکلات معیشتی و محرومیت را از بین ببرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1196812

مهمترین اخبار ایران و جهان: