نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 11:45

کریمی: تغییرات هیات مدیره تاثیری در انتخاب سرمربی تیم ندارد

سرپرست باشگاه استقلال گفت: تغییرات هیات مدیره تاثیری در انتخاب سرمربی تیم ندارد و اگر ما هم نبودیم باید همین روال برای انتخاب سرمربی طی می‌شد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حجت کریمی در مورد برگزاری مجمع باشگاه استقلال و ایجاد تغییرات در هیات مدیره این باشگاه اظهار داشت: ابتدا باید بابت تمام زحمات دو عضو هیات مدیره که در این 2 سال کنار ما بودند، از آنها تقدیر کنم و به اعضای جدید هیات مدیره هم خیرمقدم می‌گویم.

وی در مورد اینکه روز گذشته چگونه در شرایطی که حضورش در سمت سرپرستی باشگاه استقلال قطعی نشده بود تصمیم گرفت کمیته فنی تشکیل بدهد، اظهار داشت: قبلاً هم گفته بودم تا ثانیه آخری که باشم تلاش خود را می‌کنم.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا از جدایی محمد مؤمنی و پرویز مظلومی خبر داشت، پاسخ داد: ما کارمان را قرار بود انجام بدهیم.

کریمی در خصوص اینکه آیا این تغییرات تأثیری در انتخاب سرمربی آبی‌پوشان دارد، گفت: خیر، هیچ تأثیری ندارد. اگر ما هم نبودیم باید همین روال برای انتخاب سرمربی طی می شد. اکنون نیز در حال بررسی تمام گزینه‌ها هستیم. هم وضعیت ایرانی‌ها را بررسی می‌کنیم و هم خارجی‌هایی که اعلام کردند.

ادامه دارد...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1277156

مهمترین اخبار ایران و جهان: