نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 00:49

درخشش پیشکسوتان کردستانی در مسابقات قهرمانی کاراته کشور

سنندج-سرپرست ورزش و جوانان کردستان گفت: تیم کاراته پیشکسوتان استان کردستان در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور با کسب هشت مدال رنگارنگ خوش درخشیدند.

آمنه غلام ویسی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور پیشکسوتان آقایان در دو بخش کاتا و کومیته شش رده سنی روز جمعه ۱۹ خرداد ماه با حضور ۲۳۶ پیشکسوت از سراسر کشور به میزبانی تهران و در سالن مرکز آموزش فدراسیون کاراته مجموعه ورزشی شهید کبگانیان برگزار شد.

وی افزود: تیم کاراته پیشکسوتان استان کردستان در این رقابت‌ها موفق شد سه طلا، یک نقره و چهار نشان برنز به‌دست آورد.

غلام ویسی خاطرنشان کرد: در نتایج بخش کاتای انفرادی، «ستار دانش» در رده سنی ۳۵ تا ۴۰ سال عنوان قهرمانی و نشان زرین طلا را کسب کرد و «فاروق شیخ‌احمدی» در رده سنی ۴۵ تا ۴۹ سال نیز با ایستادن بر سکوی سوم مدال برنز را به‌دست آورد.

وی افزود: در بخش کومیته (مبارزه) «چیا زرده‌بانی‌نژاد» نشان زرین طلای وزن ۸۵- کیلوگرم رده ۳۵ تا ۴۰ سال را از آن خود کرد و «صابر غلامی» نیز در همین وزن به مدال برنز دست یافت.

غلام ویسی خاطرنشان کرد: در نتایج انفرادی وزن ۸۵+ کیلوگرم رده سنی ۴۰ تا ۴۵ سال «ستار شریعتی» دیگر کاراته کای کردستانی گردن‌آویز طلا را به گردن انداخت و «احمد اصلانی» در وزن ۷۰- کیلوگرم رده سنی بالای ۶۰ سال در جایگاه دوم این رقابت‌ها ایستاد و صاحب گردن آویز نقره شد.

وی افزود: «جمال سجودی» در وزن ۷۵- کیلوگرم رده سنی ۵۰ تا ۵۴ سال به مدال برنز رسید و «سیروان گله‌داران» هم در وزن ۸۰- کیلوگرم رده سنی ۴۰ تا ۴۴ سال دیگر مدال برنز را برای تیم کردستان به ارمغان آورد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1276312

مهمترین اخبار ایران و جهان: