نیوز سیتی!
19 خرداد 1402 - 11:39

یک گروه جهادی سند پیشرفت جامع سیریک را تدوین کرد

سند پیشرفت جامع شهرستان سیریک با رویکرد پیشرفت و آبادانی این شهرستان به همت جوانان جهادی پس از یکسال و نیم کار مطالعاتی تدوین شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سجاد امیریان زاده معاون اجتماعی ستاد اجرایی هرمزگان امروز عنوان کرد: سند پیشرفت جامع شهرستان سیریک پس از یکسال و نیم تلاش و با همکاری و همت گروه جهادی شهید قورچی زاده و جمعی از جوانان شهرستان سیریک و راهبری ستاد پیشرفت منطقه ای ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تدوین شده است. 

امیریان زاده اظهار داشت: این سند با رعایت اصول برنامه ریزی و رویکرد جدید نظر مردمی برای ارائه راهکارهای پیشرفت شهرستان تدوین شده و بر اساس اسناد علمی و منویات مقام معظم رهبری به عنوان چراغ راه برنامه های کلان زیرساختی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شهرستان سیریک ابلاغ می شود. 

وی افزود: سند پیش رو در کمیته برنامه ریزی شهرستان تصویب و در آینده نزدیک نیز در شورای برنامه ریزی و توسعه استان بررسی و برای مراحل بعد قابل اجراست. 

جلسه ارائه این سند به صورت جداگانه در فرمانداری شهرستان سیریک و همچنین سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با حضور دکتر محمد علیان از اداره کل پیشرفت ستاد اجرایی، امیریان زاده معاون اجتماعی ستاد اجرایی استان، گروه جهادی شهید قورچی زاده شهرستان سیریک و مسئولین مربوطه برگزار شد.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1272656

مهمترین اخبار ایران و جهان: