نیوز سیتی!
13 خرداد 1402 - 22:00

مسابقه کتابخوانی ویژه رحلت امام خمینی (ره) در ایلام برگزار می شود

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان ایلام گفت: مسابقه کتابخوانی مجازی آن سوی نور به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی برگزار می شود.

سمیه حیدری مدیر کل اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار فارس گفت: مسابقه کتابخوانی مجازی آن سوی نور، با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی و سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام، به مناسبت رحلت جانسوز رهبرکبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

وی افزود: علاقه مندان با مطالعه کتاب " آن سوی نور" به عنوان منبع این مسابقه، با موضوع نگاهی به زندگانی امام خمینی (ره)، نوشته علی اکبر جعفری ندوشن در این مسابقه شرکت کنند و فایل الکترونیکی این کتاب نیز در دسترس علاقمندان است.

 مدیر کل کتابخانه های استان ایلام کل کتابخانه های استان ایلام ادامه داد: مهلت شرکت در این مسابقه تا روز هفتم تیرماه سال جاری و ارسال پاسخ نامه از طرق پست الکترونیک به آدرس: [email protected] یا شماره پیامک و پیام رسان های روبیکا و بله از طریق تلفن همراه  ۰۹۱۸۹۴۲۳۲۰۷ امکان پذیر است و پس از پایان مسابقه به ۶۰ نفر از برگزیدگان به قید قرعه جوایزی اهداء خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1259956

مهمترین اخبار ایران و جهان: