نیوز سیتی!
11 خرداد 1402 - 12:20

مذاکره با شرکت‌های حاشیه خلیج فارس برای حمایت مالی از بسکتبال گرگان

مدیر اجرایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: با توجه به حضور تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مسابقات آسیایی مذاکره با شرکت‌های حاشیه خلیج فارس برای جذب حمایت مالی آغاز شده است.

حسین رضایانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان درباره آخرین وضعیت تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای اعزام به مسابقات غرب آسیا که روزهای آینده به میزبانی امارات برگزار خواهد شد، اظهار کرد: ما در حد توان توانستیم یک بازیکن مد نظر کادر فنی را جذب کنیم و این بازیکن در دبی به ما اضافه خواهد شد تا بتواند به تیم کمک کند.

وی ادامه داد: مهمترین پتانسیل تیم ما، غیرت بازیکنان ما است و با تمام توان برای تیم تلاش می‌کنند.

مدیر اجرایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: ما یک هفته کامل با حداقل پنج بازی در دبی حضور خواهیم داشت و تیم به صورت کامل و با تمام توان به این مسابقات اعزام خواهد شد و سعی می‌کنیم نمایش خوبی را در این رقابت‌ها داشته باشیم.

رضایانی گفت: ما به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات حاضر خواهیم شد و تلاش خواهیم کرد از آبروی ورزش کشور دفاع کنیم و با تمام توان سعی می‌کنیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: این تیم با بودجه مردم تامین می‌شود و هرگونه انتقاد را می‌پذیریم و تلاش ما بر این است که بتوانیم به عنوان کارگزاران مردم عملکردی داشته باشیم که مردم به عنوان صاحبان اصلی تیم راضی باشند.

مدیر اجرایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: همیشه به کادر فنی تاکید داشتیم که تمام تمرکزتان باید در زمین بازی باشد و به مسائل حاشیه‌ای توجه نکنید و ما به عنوان مدیران مسائل حاشیه‌ای را مدیریت خواهیم کرد و سعی کردیم عملکرد به صورتی باشد که تیم موفق باشد که خدا را شاکریم نتیجه خوبی کسب کردیم.

رضایانی در خصوص ضرورت توجه به استعدادیابی بسکتبال در گرگان گفت: متاسفانه در طول سال‌های اخیر در زمینه استعدادیابی اتفاق خاصی رقم نخورده و ما هم قبول داریم باید یک تحولی در این زمینه در گرگان ایجاد شود.

وی تاکید کرد: استعدادیابی و پرورش استعداد وظیفه ذاتی هیات بسکتال است و یکی از دستورات ویژه شهردار گرگان این است که باید آکادمی بسکتبال شهرداری گرگان به منظور بومی‌گرایی راه‌اندازی شود.

 

اختصاص سالن قابوس به عنوان آکادمی بسکتبال

مدیر اجرایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: سالن قابوس شهرداری گرگان در حال آماده‌سازی کفپوش و استاندارد لازم برای اختصاص به همین موضوع است و طبق برنامه‌ریزی که به ما ارائه دادند، در تیرماه این سالن آماده بهره‌برداری خواهد شد و استعدادیابی بسکتبال شهرداری گرگان را آغاز خواهیم کرد.

رضایانی خاطرنشان کرد: در کنار این موضوع تلاش می‌کنیم این سالن را فقط مخصوص بسکتبال شهرداری گرگان قرار دهیم تا بتوانیم از این سالن خروجی خوبی را برای بسکتبال گرگان داشته باشیم.

وی اضافه کرد: ما معتقدیم در کلاس‌های بسکتبال که در گرگان برقرار است، استعدادهای بسیار زیادی وجود دارد و مربیان گرگان جوانان بسیاری را پرورش دادند که ما باید این استعدادها را پرورش دهیم و در نهایت در تیم بزرگ بسکتبال شهرداری گرگان استفاده کنیم.

مدیر اجرایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تاکید کرد: خوشبختانه در گرگان حمایت همه جانبه از بسکتبال می‌شود و این یک اتفاق مخصوص شهرداری گرگان نیست بلکه این تیم محصول فعالیت مجموعه شهر گرگان است.

رضایانی گفت: یکی از معضلات ما این است که حامی مالی خاصی در طول این سال‌ها سمت این تیم نیامده و ما با وجود پیگیری‌های متعددی که کرده‌ایم، نتوانستیم حامی مالی خاصی را جذب کنیم.

وی افزود: در استان گلستان صاحبان صنایع و تولیدی‌ها دلایل متعددی را برای عدم حمایت مالی بیان می‌کنند و نیاز است در این عرصه یک سیاست کلانی شکل گیرد که صنایع تشویق شوند که از تیم‌های ورزشی حمایت کنند.

 

مذاکره با شرکت‌های حاشیه خلیج فارس برای جذب حمایت مالی

مدیر اجرایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: از مسابقات نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال یک تفاهمنامه‌ای با بانک شهر بسته شده که از تیم حمایت کنند که قطعا برای بهبود شرایط تیم باید به دنبال حامیان مالی دیگر هم برویم.

رضایانی تاکید کرد: ما مذاکراتی را از دیروز برای فصل آینده شروع کردیم که بتوانیم حامیان مالی متعددی را برای تیم جذب کنیم، این قول را می‌دهم که برای سال آینده از اعتبارات شهرداری برای تیم کمتر استفاده کنیم و بیشتر به ظرفیت حامی مالی استفاده کنیم.

وی گفت: با توجه به اینکه نخستین سالی است که در مسابقات آسیایی شرکت می‌کنیم تلاش ما بر این است بتوانیم از حمایت مالی گروه‌های اقتصادی که در حاشیه خلیج فارس فعالیت می‌کنند استفاده کنیم.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1254712

مهمترین اخبار ایران و جهان: