نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 17:16

واکنش انصارالله یمن به اقدامات وحشیانه تل آویو

انصارالله یمن ضمن تاکید بر حق مقاومت برای واکنش نشان دادن به تجاوزات رژیم صهیونیستی، اقدامات تل آویو را تهدید کننده کل منطقه دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله یمن اعلام کرد: ملت های منطقه باید با ملت فلسطین و مقاومت قهرمان آن همسویی کنند.

وی با انتشار توییتی اعلام کرد: رژیم صهیونیستی با ترور سه تن از فرماندهان گردانهای قدس به همراه خانواده های آنها جنایت شنیعی مرتکب شد.

عبدالسلام تاکید کرد: ما به قدرت مقاومت فلسطین و توان بازدارندگی آن اعتماد داریم. مقاومت حق رویارویی دارد تا دشمن بداند که حتما تاوان خواهد داد.

صنعا: تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی منطقه را تهدید می کند

از سوی دیگر وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن در یک بیانیه ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به غزه و شهادت غیرنظامیان و ترور فرماندهان جهاد اسلامی فلسطین، اعلام کرد: ادامه رویکر تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به طور حتم امنیت کل منطقه را تهدید می کند.

وزارت خارجه صنعا تاکید کرد که این تجاوز نقض آشکار قوانین بین المللی است.

در این بیانیه درباره ادامه حملات به فلسطینی ها به ویژه در قدس هشدار داده شده و از آن به عنوان عاملی برای کشیده شدن منطقه به سمت بی ثباتی نام برده شده است.

وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن از کشورهای عربی که واکنش رسانه ای دارند خواست که به مسئولیت خود عمل کنند.

همچنین صنعا از شورای امنیت به ویژه اعضای دائم آن خواست که به مسئولیت اخلاقی و حقوقی خود برای توقف حملات رژیم صهیونیستی به غزه عمل کنند.

لازم به ذکر است که بامداد امروز منابع فلسطینی اعلام کردند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اهدافی در نوار غزه را بمباران کردند. در این تجاوز وحشیانه سه فرمانده گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی) و شماری از غیرنظامیان به شهادت رسیدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1200456

مهمترین اخبار ایران و جهان: