نیوز سیتی!
31 اردیبهشت 1402 - 11:24

اطلاع‌رسانی به موقع ستاد انتخابات منجربه افزایش مشارکت مردم می‌شود

استاندار خراسان‌شمالی گفت: اطلاع‌رسانی به موقع و سریع و دقیق از سوی ستاد انتخابات استان منجر به افزایش مشارکت‌های مردمی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان‌شمالی در دومین جلسه ستاد انتخابات استان اظهار کرد: افزایش مشارکت مردم مهم‌ترین مولفه در برگزاری انتخاباتی باشکوه است چون موجب تزریق امید آفرینی در سطح جامعه می‌شود.

وی تشکیل ستاد انتخابات استان را مهم‌ترین گام در جهت صیانت از آرای مردم ذکر کرد و گفت: اطلاع‌رسانی به موقع و سریع از سوی ستاد انتخابات استان منجر به افزایش مشارکت‌های مردمی خواهد شد.

حسن ناهیدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی نیز در این نشست اظهار داشت: از رویدادهای مهم سال جاری برگزاری انتخابات است.

ناهیدی انتخابات را نماد رشد سیاسی مردم ذکر کرد و افزود: انتخابات به معنای افزایش مشارکت مردم، مردم سالاری دینی و فرصت تحقق اراده ملی تلقی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت چهار محور و راهبرد اصلی در برگزاری انتخابات از نگاه مقام معظم رهبری است لذا این ستاد نیز در همین مسیر حرکت خواهد کرد.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1227256

مهمترین اخبار ایران و جهان: