نیوز سیتی!
30 اردیبهشت 1402 - 18:56

ضرورت برقراری نظم در امور مراسم بزرگداشت امام(ره) توسط دستگاه ها

ری- نماینده دولت در ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) بر ضرورت برقراری نظم در امور مراسم بزرگداشت امام(ره) توسط دستگاه ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسن نامی ظهر شنبه در دومین جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) ویژه سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که با حضور نمایندگانی از دستگاه‌های مختلف این ستاد، در حرم مطهر امام راحل برگزار شد با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در شب ۱۴ خرداد بعد از نماز مغرب و عشا در حرم مطهر امام خمینی (ره) اظهار داشت: این برنامه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

نامی با بیان اینکه مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) امسال قرار است با خیل عظیم زوار در محضر رهبر معظم انقلاب برگزار شود گفت: این مراسم امسال ویژه است طبق تأکیدات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور ضروری است که هرچه توان داریم جهت برگزاری پرشکوه این مراسم، به کار بگیریم تا این مراسم باید با شکوه خاص نسبت به سال‌های گذشته برگزار شود.

نماینده دولت در ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی با تاکید بر وجود نظم در امور عنوان داشت: همه دستگاه‌ها تلاش دارند امسال این ویژگی را نه تنها در سطح ملی بلکه در سطح منطقه و جهان شاهد باشیم.

وی افزود: طبق اعلام و خواست رئیس جمهور از ابتدای خرداد به صورت هفتگی گزارشاتی به ایشان ارائه خواهیم کرد و در این راستا طبیعی است که همه دستگاه‌ها باور دارند که باید وظیفه خودشان را انجام بدهند اما باید هماهنگی‌های لازم انجام شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1225512

مهمترین اخبار ایران و جهان: