نیوز سیتی!
17 خرداد 1402 - 14:46

حفظ و رونق واحدهای تولیدی در راس اهداف مدیران خراسان شمالی باشد

بجنورد- استاندار خراسان شمالی با اشاره به تلاش مدیران جهت تعطیل نشدن هیچ واحد صنعتی، گفت: حفظ و رونق واحدهای تولیدی در راس اهداف مدیران خراسان شمالی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد صبح چهار شنبه در کارگروه تسهیل رفع موانع تولید که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، با بیان اینکه در سیاست‌های کلی و ابلاغی نظام مقدس جمهوری اسلامی، اختیاراتی به استانداران جهت حمایت از تولید کنندگان داده شده است، اظهار داشت: سرمایه‌های بزرگ و عظیم نباید با یک تصمیم نادرست هدر بروند.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: دستگاه‌های متولی باید درصدد حفظ واحدهای صنعتی و صنایع باشند و نباید صنایع با مشکلات کوچک به تعطیلی کشیده شوند و یا پروژه‌ها معطل بمانند.

وی داشتن نقشه راه و برنامه زمان بندی شده برای حل مشکلات تولید کنندگان و سرمایه گذاران را الزامی دانست.

حسین نژاد در خصوص مشکل کارخانه قند شیروان با تصمیم تقسیط بدهی شرکت گاز اظهار داشت: وقتی بحران رخ می‌دهد همه باید پاسخگو باشند به ویژه که حوزه گاز و ارتباط مستقیم آن با صنایع هم باید توسط دستگاه‌های متولی انجام شود.

وی با تاکید بر اشراف قانونی مدیران دستگاه‌های اجرایی و وجود آمار درست گفت: هدف اصلی ما این است که از انعطاف قانون استفاده کرده و تولید هرگز تعطیل نشود لذا حمایت‌های لازم را انجام خواهیم داد.

حسین نژاد در ادامه افزود: تولید کنندگان حق و حقوق‌های قانونی خود را رعایت کنند تا بتوانیم کارنامه قابل قبولی در جهت تحقق شعار سال ارائه دهیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1268356

مهمترین اخبار ایران و جهان: