نیوز سیتی!
25 اردیبهشت 1402 - 11:02

کلاه گشاد تبریزی بر سر رسانه ضد انقلاب+ فیلم

رسانه‌های معاند و ضد انقلاب از شروع اغتشاشات در ایران هر فیلمی به دستشان می‌رسد و حس می‌کنند می‌تواند با آن علیه ایران عملیاتی روانی به پا کنند منتشر می‌‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اخیرا شبکه صهیونیستی اینترنشنال فیلمی از اتوبوس‌های مسیر بی آرتی تبریز را منتشر کرده که مدعی شده است مامور امر به معروف و نهی از منکر اجازه سوار شدن به اتوبوس به زنان بدحجاب را نمی دهد!

کسی که تصویر را ضبط و برای این رسانه فرستاده گویا هم می‌داند گردانندگان اینترنشنال تسلطی بر زبان ترکی ندارد و هم ترفندی که در ایام اغتشاشات با ارسال تصاویر قلابی برای این رسانه‌ها آنها را گیج و سردگم کرده است جواب می‌دهد.

چرا که توجه به کلماتی که فرد مورد اشاره بر زبان می‌آورد نشان می‌دهد این فیلم بیشتر برای دست انداختن این شبکه ضبط و ارسال شده است؛ فرد مورد اشاره از بیرون اتوبوس به زنانی که داخل اتوبوس هستند به زبان ترکی می‌گوید: جلوتر بروید تا بقیه خانم‌ها هم سوار شوند.

اینترنشنال از سوی دیگر بر اساس همین فیلم، در دروغی آشکار مدعی می‌شود که اتوبوس‌های مسیر بی آرتی زنانه و مردانه شده! در حالیکه افرادی که از بی‌آر‌تی تبریز استفاده می‌‌کنند می‌دانند تفکیک جنسیتی در اتوبوسهای تبریز انجام نشده و با توجه به تراکم مسافران زن و برای رفاه حال بانوان چند اتوبوس ویژه بانوان در ساعت پیک مسافر فعالیت می‌کنند و دیگر اتوبوس‌های مسیر مانند روال عادی کار خود را انجام می‌دهند.

 

 

پایان پیام/60021

منبع: فارس
شناسه خبر: 1213356

مهمترین اخبار ایران و جهان: