نیوز سیتی!
07 خرداد 1402 - 00:12

تحریم بسیج دانشجویی بخاطر کینه از روشنگری در جامعه دانشجویی است

یک فعال سیاسی هرمزگان گفت: اصلی ترین دلیل تحریم بسیج دانشجویی به دلیل نقش روشن این مجموعه در روشنگری جامعه دانشجویی و خنثی سازی توطئه های دشمنان است.

محمد دیمه کار فعال فرهنگی و رسانه ای هرمزگان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: بسیج دانشجویی شجاعانه از آرمان های انقلابی دفاع کرده و کینه دشمن بخاطر هیمن مسأله است.

وی افزود: اردوهای جهادی که در خدمت مردم بوده است، دشمنان ملت ایران را برآشفته است و از سوی دیگر جهاد روشنگری بسیج دانشجویی، سبب کینه ورزش دشمنان شده و گمان کرده اند که با تحریم این مجموعه انقلابی می توانند بر عملکرد آن تأثیر بگذارند.

به گفته دیمه کار، شهدای دانشجوی ایران اسلامی، سند عزت این ملت بزرگ و انقلابی است و مقاومت و پایداری در وجود ملت ایران نهادینه شده است و دشمن فهمیده که با زبان زور نمی تواند در برابر یک ملت آزاده با تاریخ و هویت غنی گردن کشی کند.

این فعال فرهنگی و رسانه ای خاطرنشان کرد: ملت ایران، زبان گفت و گو و منطق و خردمندی دارد و با هر دشمنی که بخواهد با زبان زورگویی، حق او را ضایع کند، با اقتدار می ایستد.

دیمه کار تصریح کرد: در ماجرای فتح خرمشهر نیز دیدیم که ملت ایران با شهامت و مقاومت خویش توانست بر یک تجاوز تمام عیار دشمن بعثی که با حمایت همه جانبه ابرقدرت ها صورت گرفته بود، غلبه کنند و خرمشهر را به آغوش میهن بازگردانند و در دیگر عرصه ها نیز این مهم به عینیت رسیده است.

وی افزود: دشمن در خرمشهر آنچنان تجهیزات گسترده و متنوعی به میدان آورده بود که با توهم آن بدنبال رساندن خود به تهران و فتح کامل کشور بود اما امام راحل با بسیج ساختن همه ظرفیت های کشور و با رشادت شهدای سرو قامت میهن مان و رزمندگان دلاور و رشید ایران اسلامی، دشمن بعثی زمین گیر و سپس مجبور به تسلیم شد و خرمشهر آزاد شد و استقلال و عزت به میهن اسلامی مان بازگشت.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1242956

مهمترین اخبار ایران و جهان: