نیوز سیتی!
16 اردیبهشت 1402 - 20:33

اعزام 40 گروه جهادی به مناطق محروم در هفته بسیج سازندگی

فرمانده سپاه شهرستان کازرون خبر داد: به مناسبت هفته بسیج سازندگی 40 گروه جهادی از سپاه ناحیه کازرون به مناطق کم برخوردار اعزام می شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، سرهنگ توکل کفت: برنامه های گروه های جهادی در هفته بسیج سازندگی برای مناطق کم برخوردار در 12 عرصه بهداشت و سلامت، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی، مشاوره‌ای، کشاورزی،دامپزشکی، میزخدمت، علمی، پژوهشی، سبک زندگی و ... انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: به مناسبت هفته بسیج سازندگی جلسه ای برای خدمت هرجه بهتر به محرومین و مناطق کم برخوردار با مسئولین شهرستان کازرون انجام خواهد شد.

توکل تصریح داشت: دیدار بسیجیان گروههای جهادی بسیج سازندگی سپاه ناحیه کازرون با امام جمعه شهرستان کازرون در این هفته همراه با ارائه گزارش عملکرد یکساله گروههای جهادی انجام می شود.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون ضمن تشکراز همه کسانی که در امر محرومیت زدائی خصوصا خیرین فعالیت دارند تصریح نمود: بسیج سازندگی سپاه ناحیه کازرون در راستای ساماندهی هرچه بهتر خدمت به مردم در مناطق محروم آماده همکاری با خیرین با گروههای جهادی با مسئولیت مسئول بسیج سازندگی ناحیه کازرن برادر محمد موجی با شماره تلفن 09176036041 می باشد.

وی با قدردانی از حضور افراد در فعالیت های سازندگی برای محرومیت زدائی، خاطر نشان نمود: برادران و خواهرانی که آماده فعالیت در همه عرصه های خدماتی، فرهنگی، تربیتی، آموزشی می باشند به حوزههای مقاومت بسیج خواهر و برادر شهرستان کازرون مراجعه فرمایند.

سرهنگ توکل با یادآوری به اینکه شهرستان کازرون افتخار مسئولیت قرارگاه پهنه ای غرب استان فارس شامل شهرستان های فراشبند، کوهچنار، نورآباد و رستم می باشد از عموم امت خداجوی برای مشارکت هر چه بهتر در خدمت دهی به مناطق محروم و همکاری با این قرارگاه با مسئولیت برادران حسین افشاریان با شماره تماس 0939926956و برادر محمد زارع با شماره تماس 09179216672 و یا دریافت وجه نقد با شماره کارت 5892108800076631 به نام گروه جهادی شهید همدانی دعوت به عمل آورد.

  17 الی 22 اردیبهشت ماه بنام هفته بسیج سازندگی نام گزاری شده است.

پایان پیام/خ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1192712

مهمترین اخبار ایران و جهان: