نیوز سیتی!
17 اردیبهشت 1402 - 10:10

آغاز احداث ۱۰ هزار واحد مسکن در اردبیل/زمین ۱۰۰۰ هکتاری تأمین شد

اردبیل- معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن در قالب نهضت ملی در شهر اردبیل آغاز شده است.

سید کمال‌الدین میرجعفریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف استان اردبیل آغاز شده بود که با تأمین زمین در اردبیل نیز روند اجرایی آن شروع شده است.

وی از تأمین یک‌هزار هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در اردبیل خبر داد و تصریح کرد: در فاز اول ۱۰ هزار واحد مسکن در سایت نهضت ملی اجرایی و عملیاتی می‌شود که زیرساخت‌های آن در حال فراهم شدن است.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: عملیات آماده‌سازی و تأمین زیرساخت‌ها در سایت نهضت ملی مسکن در اردبیل آغاز شده تا در بلوک‌های مختلف عملیات اجرایی پروژه را شاهد باشیم.

میرجعفریان افزود: پیمانکاران و مجریان این طرح بزرگ فعالیت خود را در شهر اردبیل آغاز کردند و قرار است در سال‌جاری به تناسب پرداخت آورده متقاضیان، روند اجرایی ۱۰ هزار واحد سرعت بیشتری بگیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: همزمان با احداث این واحدها، دستگاه‌های خدمات‌رسان به ویژه آب و فاضلاب، آب، گاز، برق و ارتباطات نیز موظف شدند تا امکانات مورد نیاز را برای این شهرک مهیا کنند.

میرجعفریان اضافه کرد: به تناسب ساخت و تحویل واحدهای مسکونی در میان مدت و بلند مدت امیدواریم سایت نهضت ملی مسکن از امکانات و بسترهای مناسب برای سکونت برخوردار شوند.

وی بیان کرد: علاوه بر اردبیل، در سایر شهرها نیز با همت بنیاد مسکن و سایر نهادهای انقلابی روند ساخت مسکن آغاز شده و حتی برخی از این واحدها تا پایان امسال آماده بهره‌برداری و تحویل خواهد شد.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل ویژگی طرح نهضت ملی مسکن را سرعت اجرای این پروژه با پرداخت تسهیلات بانکی و آورده متقاضیان اعلام کرد و ادامه داد: هر قدر متقاضیان آورده خود را در کوتاه‌ترین زمان پرداخت کنند به تناسب آن واگذاری واحدها نیز آغاز خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1193256

مهمترین اخبار ایران و جهان: