نیوز سیتی!
25 اردیبهشت 1402 - 22:01

مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) در جای جای استان مرکزی برگزار می‌شود

هم‌زمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)، مراسم حرکت کاروان غم فردا صبح از میدان شهدا به سمت مصلی بیت‌المقدس اراک با اجتماع هیئات مذهبی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، هم‌زمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)، مراسم حرکت کاروان غم فردا صبح از میدان شهدا به سمت مصلی بیت‌المقدس اراک با اجتماع هیئات مذهبی اراک برگزار می‌شود.

 ویژه برنامه‌های سوگواری و عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) در سطح استان برنامه‌ریزی شده و آیین عزاداری امشب و فردا در سطح هیئات مذهبی، حسینیه‌ها و تکایا برگزار می‌شود.

کاروان غم فردا ساعت 10 صبح از میدان شهدا به سمت مصلی بیت‌المقدس اراک با اجتماع هیئات مذهبی اراک برگزار می‌شود.

 

 

 همچنین امشب مراسم عزاداری شهادت امام صادق (علیه‌السلام) با سخنرانی حجت‌الاسلام ماهری و مداحی مسعود پیرایش در مسجد ساعت، با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدی و مداحی سید مسعود حسینی در مسجد نبی اکرم(ص)،  با سخنرانی حجت‌الاسلام طرهانی و مداحی سجاد شریفی در امامزاده امنه خاتون اراک و سایر مساجد در حال برگزاری است.

فردا مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در خمین، میدان پلیس، خیابان قیام، کوچه صابر به همت هیات محبان ولی الله الاعظم  با مداحی محمد سبحان تهرانی و سخنرانی حجت‌السلام والمسلمین حدیده برگزار و آیین حرکت کاروان غم به سمت امامزاده احمد برگزار می‌شود.

 

در شهرستان شازند حرکت کاروان غم از مقابل حوزه علمیه امام رضا (ع)به سمت تفرجگاه عباس آباد، در ساوه حرکت دسته عزاداری و اجتماع سوگواران  ساعت 10 صبح از میدان امام به سمت مسجد انقلاب با سخنرانی حجت‌الاسلام مرسلی عضو دفتر مشاور بین الملل مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

همچنین در شهرهای آشتیان از گلزار شهدای گمنام به سمت میدان آزادی در ساعت 9 صبح، کمیجان از میدان معلم به سمت گلزار شهدای گمنام در ساعت 10، در تفرش از مسجد ششناو به سمت  حوزه علمیه امام صادق(ع) در ساعت 9 صبح، در محلات از میدان نماز به سمت  مسجد القائم، در دلیجان از گلزار شهدای گمنام، در خنداب در مزار مطهر شهدای گمنام آیین حرکت کاروان غم برگزار می‌شود.

پایان پیام/ 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1214812

مهمترین اخبار ایران و جهان: