نیوز سیتی!
30 فروردین 1402 - 23:13

تخصیص ۲۲۷ میلیون تومان اعتبار آبرسانی برای روستاهای مختلف اردستان

اردستان-فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: در راستای اصلاح و لوله‌کشی شبکه‌های آب، اعتباری حدود ۲۲۷ میلیون تومان برای روستاهای مختلف اردستان تخصیص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار روح الله صنعتکار شامگاه چهارشنبه در قرارگاه محرومیت‌زدایی شهرستان، اظهار داشت: اقدامات خوبی در سال گذشته توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی شهرستان اردستان با همکاری و برنامه‌ریزی های مجموعه ادارات انجام شد.

وی در خصوص اعتبارات حوزه آبرسانی، افزود: در راستای اصلاح و لوله‌کشی شبکه‌های آب، اعتباری حدود ۲۲۷ میلیون تومان برای روستاهای مختلف شهرستان از جمله موغار، نیسیان و غیره اختصاص یافته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان با بیان اینکه با توجه به پیگیری‌های انجام شده از سوی استان، مبلغی به خانه‌های عالم اختصاص یافت، خاطرنشان کرد: حدود ۱۳۰ میلیون تومان اعتبار در راستای کمک به مساجد اختصاص یافت که این اعتبار بیشتر برای سرویس‌های بهداشتی و وضوخانه‌های مساجد استفاده شده است.

سرهنگ صنعتکار تصریح کرد: در بخش قنوات برای احیا قنوات، حدود ۴۴۲ میلیون تومان اعتبار برای مرمت قنات‌های ۲۲ روستای شهرستان اردستان اختصاص پیدا کرد همچنین حدود ۴۹۵ تن قیر بر اساس دستورالعمل‌های تخصیص اعتبار با محوریت راه‌های روستایی به شهرستان اردستان اختصاص یافته است.

وی تاکید کرد: اولویت‌های ما در قرارگاه محرومیت زدایی شهرستان بر موضوعات مربوط به آب شرب، قنوات و آسفالت راه‌ها است بنابراین سعی داریم در سال جاری نیز مبالغی را در راستای محرومیت‌زدایی جذب کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1160756

مهمترین اخبار ایران و جهان: