نیوز سیتی!
14 اردیبهشت 1402 - 15:09

دانش مالیاتی باید به جامعه منتقل شود

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان ضمن تقدیر از همکاران مدرس این اداره کل به مناسبت هفته معلم گفت: دانش مالیاتی باید به جامعه منتقل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی حسین‌پور، مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان در مراسمی که با حضور مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان، معاونان، رئیس اداره حراست و کارکنان  اداره کل برگزار شد، با اهدای لوح تقدیری، فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت‌ماه، روز معلم و استاد را به همکاران مدرس اداره کل امور مالیاتی این استان تبریک گفت.

در متن لوح تقدیر مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان آمده است: یادگیری و دانش یکی از مؤلفه‌های انسان بودن است. در سالروز شهادت بزرگ معلم انقلاب اسلامی، استاد شهید مطهری و گرامیداشت یاد و خاطره آن شهید که مزین به نام روز معلم است، خداوند قادر منان را شاکریم که به ما نعمت قدردانی و تقدیر از همکارانی عطا فرموده که همواره با عزمی راسخ در پرتوی از صداقت و تبلوری از مشارکت و بارقه‌هایی از مسؤولیت‌پذیری با رویکرد تحقق اهداف سازمان امور مالیاتی کشور، دانش مالیاتی خود را در اختیار سایر همکاران عزیز قرار داده تا بتوانیم نقش مهمی را در اقتصاد کشور ایفا کنیم.

در ادامه می‌خوانیم: بدین‌وسیله از تلاش‌های بی‌دریغ شما به خاطر آموزش در اداره کل امور مالیاتی استان سمنان کمال قدردانی را داشته و امید است همچنان این همکاری صمیمانه با حضور فرهیختگانی چون شما در جهت پیشبرد اهداف سازمان ادامه داشته باشد. از خداوند مهربان  تندرستی و آرامش را برای شما آرزومندم.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1188456

مهمترین اخبار ایران و جهان: