نیوز سیتی!
08 اردیبهشت 1402 - 14:37

آیت الله سلیمانی در دفاع از اسلام و مردم غافل نبوده است

ساری- امام جمعه موقت ساری با تهنیت شهادت آیت الله سلیمانی گفت: این عالم فرزانه لحظه در دفاع از اسلام و مردم غافل نبوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسین حسینی کارنامی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با تسلیت ضایعه دلخراش شهادت آیت الله سلیمانی اظهار داشت: این عالم شهید سالهای سال به عنوان نماینده ولی فقیه در استان‌های مختلف خدمت کرده است و با این حال آیت الله سلیمانی لحظه‌ای از اسلام و مسلمانان و انقلاب اسلامی و دفاع از آن غافل نبود.

وی همچنین با گرامیداشت هفته کارگر بر لزوم تسریع و تلاش برای بهبود وضعیت اشتغال تاکید کرد و گفت: وضعیت کشور با اقدامات صورت گرفته رو به پیشرفت و بهبود است اما برخی شرکت‌ها و کارخانه‌ها حقوق کارگران را تضییع می‌کنند درحالی که باید امنیت شغلی کارگران که قشر زحمتکش محسوب می‌شوند جدی گرفته شود.

وی همچنین با گرامیداشت ۱۲ اردیبهشت و روز معلم سالروز شهادت شهید مطهری را تهنیت گفت و افزود: این عالم برجسته مزد و مجاهدت و تلاش‌هایش را با شهادت در راه خدا گرفت.

حجت الاسلام حسینی مقام معلم و استاد را گرامی داشت و گفت: تربیت جوانان و تعلیم آنها در دست معلمان قرار دارد ولی تربیت و شکل گیری اولیه فرزندان در خانواده‌ها شکل می‌گیرد و در مدرسه تکمیل شود از این رو باید جایگاه معلمی در کشور ارزشمندتر شود.

وی با محکوم کردن واقعه تخریب قبور مطهر ائمه در بقیع و اعلام انزجار و تنفر نسبت به کسانی که نسبت به قبور امامزادگان ارزشمند و ائمه تعدی کرده‌اند، اظهار داشت: با تمام وجود میثاق و عهد خود را با آل محمد می‌بندیم و ادامه می‌دهیم

امام جمعه موقت ساری با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مسئولان نباید به مباحث حاشیه‌ای و فرعی مشغول شوند، افزود: پرداختن به کارهای جزئی مسئولان را از خدمت به مردم باز می‌دارد و باید تمام فکرو کار و قدرت آنها برای مردم به کار گرفته شود.

وی با بیان اینکه مردم در زمینه کشاورزی و با مشکل روبرو هستند، از تأخیر سدسازی در استان انتقاد کرد و گفت: منابع آبی و استان به تاراج می‌رود و این در حالی که مازندران نیازمند منابع آبی است و مدیران نباید روزمره گی فکر کنند.

امام جمعه موقت ساری با اظهار اینکه که در هیچ جای دنیا رفراندوم برای تغییر اصل سیاست، جز کشور ما رخ نداده است، افزود: همچنین در برپایی رفراندوم و انتخابات برای تعیین رئیس جمهور و نمایندگان و غیره نیز پیشگام بوده‌ایم.

حجت الاسلام حسینی با عنوان اینکه شریعت خداوند را نمی‌توان به رفراندوم گذاشت، گفت: مردم مازندران همیشه از ارزش‌های دینی و اسلامی، پوشش و عفاف، ولایت و امامت دفاع خواهند کرد و در این مسیر مقاوم و ایستاده‌اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1173756

مهمترین اخبار ایران و جهان: