نیوز سیتی!
11 اردیبهشت 1402 - 12:50

تبدیل وضعیت کارگران باید با جدیت دنبال شود

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس گفت: تبدیل وضعیت کارگران و انعقاد قرارداد مستقیم آنان با دستگاه‌های اجرایی باید با جدیت دنبال شود که این کار هیچ‌گونه هزینه‌ای برای دولت ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی کوهساری در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی با تبریک روز کارگر، اظهار داشت: بحث تبدیل وضعیت کارگران و انعقاد قرارداد مستقیم کارگران با دستگاه‌های اجرایی باید با جدیت دنبال شود.

وی ادامه داد: این کار هیچ‌گونه هزینه‌ای برای دولت ندارد و از کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود سریعاً این موضوع را در دستورکار قرار دهد.

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بحث رتبه‌بندی معلمان و فرهنگیان بیش از ۱۰ سال است که مطرح شده است که انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر تبدیل وضعیت فرهنگیان به درستی صورت گیرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف و امور خیریه و تحقیق و تفحص از بنیاد مستضعفان باید هرچه سریع‌تر در دستورکار مجلس شورای اسلامی قرار گیرد. همچنین سوالات نمایندگان از وزرا در کمیسیون‌ها مانده و انتظار می‌رود زودتر در دستورکار قرار گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1179756

مهمترین اخبار ایران و جهان: