نیوز سیتی!
03 اردیبهشت 1402 - 20:17

اگر بازی ادامه داشت مساوی می کردیم

تبریز - سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه شانس آوردیم که بازی مساوی نشد گفت: اگر این بازی ادامه داشت احتمالا مساوی می کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، پاکو خمز شامگاه یکشنبه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه بعداز پیروزی تیمش برابر پیکان افزود: خیلی شانسی آوردیم که بازی مساوی نشد چرا که تیم حریف فشار زیادی وارد می‌کرد تا بازی را به تساوی بکشاند.

سرمربی تیم تراکتور عنوان کرد: نیمه اول بازی خوبی داشتیم و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم و حداقل چهار بر صفر باید می‌رفتیم داخل رختکن و با اینکه چنین موقعیت‌هایی ایجاد کردیم نباید یک بر صفر به رختکن می‌رفتیم.

خمز با بیان اینکه راه گل زنی مثل راه‌های دیگر است، اذعان کرد: ما همه جوره موقعیت گلزنی در این بازی داشتیم، سانتر کردیم، موقعیت به عقب داشتیم و موقعیت‌های مختلفی ایجاد کردیم ولی تنها به یک گل دست یافتیم.

وی با اشاره به وزش باد در نیمه نخست، اظهار داشت: در نیمه اول باد به نفع ما بود، طبیعی بود که شوت بزنیم چون با کمک باد سرعت توپ بیشتر می‌شد.

خمز در مورد تیم ایده آل بازی امروز توضیح داد: تیم ایده‌آل من بازی بود که نیمه اول داشتیم و باید موقعیت‌های را به گل تبدیل می‌کردیم که نشد، اما نیمه دوم به خاطر بارش باران و وزش باد نتوانستیم خوب باشیم اگر موقعیت‌هایمان را بهتر استفاده کنیم می‌توانیم گل‌های بیشتری بزنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1165812

مهمترین اخبار ایران و جهان: