نیوز سیتی!
08 فروردین 1402 - 21:19

محورهای مسدود رودان بازگشایی شد

فرماندار رودان گفت: بارندگی امروز صبح در این شهرستان محور رودان به زیارتعلی و رودان به روستای زیارت سید سلطان محمد را مسدود کرده بود که عصر امروز این مسیرهای بازگشایی شد.

عبدالرضا سالاری فرماندار رودان عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در رودان اظهار داشت: بنا بر هشدارهای هواشناسی از صبح امروز در این شهرستان بارندگی داشته ایم که بر اثر آن شاهد طغیان رودخانه های فصلی بودیم.

وی افزود: این بارندگی در برخی نقاط از جمله دهستان رهدار و بخش رودخانه بیشتر بود که منجر به طغیان رودخانه های فصلی این منطقه شد‌.

سالاری تصریح کرد: بر اثر طغیان این رودخانه ها محور رودان به زیارتعلی و محور رودان به روستای زیارت سید سلطان محمد مسدود شد که با تلاش نیروهای راهداری این مسیرها بازگشایی شده است و تردد در حال انجام است.

وی خاطر نشان کرد: محور رودان به زیارتعلی از پروژه های مهم حوزه راه این شهرستان است که هم اکنون عملیات اجرایی آن در حال انجام است و با تکمیل آن قطعا در آینده بر اثر طغیان این رودخانه ها این محور نیز مسدود نخواهد شد.

فرماندار رودان در پایان با اشاره به تردد روزانه قریب به ۵ هزار خودرو به سمت روستای گردشگری زیارت سید سلطان محمد در این ایام گفت: این مسیر نیز دارای چندین رودخانه فصلی است و با توجه به تردد بسیار بالای در ایام نوروز و مناسبت های مختلف مذهبی لزوم بهسازی این مسیر ضرورت دارد.

پایان پیام/۸۸۰۵۹

منبع: فارس
شناسه خبر: 1114856

مهمترین اخبار ایران و جهان: