نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1402 - 09:18

فرماندار جدید شبستر معرفی شد

شبستر- فرماندار جدید شبستر با برگزاری مراسم تکریم و معارفه و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی شامگاه چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شبستر گفت: جابجایی مدیران در دولت‌ها امری عادی است و امسال به لحاظ برگزاری انتخابات این تغییرات در برخی شهرستان‌ها نیز انجام خواهد گرفت.

تراب محمدی افزود: از خصوصیات مدیران دولت سیزدهم حضور مستمر بین مردم است و نباید میزهای مدیریت بین مدیران و مردم فاصله بیاندازد ولی قضاوت امر با مردم است که هرکس از منظر خود به خدمات مدیران نگاه می‌کند.

وی با بیان اینکه تعیین فرمانداران جدید با دید کارآیی و مردمی بودن انتخاب می‌شوند، تجربه و تخصص را از اصول انتصاب فرمانداران در استان برشمرد و اظهار داشت: شأن مدیران دولت سیزدهم تنها خدمت به مردم است و چون دولت درصدد حل مشکلات معیشتی مردم است نمایندگان دولت در شهرستان‌ها با این دیدگاه منصوب می‌شوند.

محمدی عدالت محوری را یکی از خصوصیات مهم و بارز دولت فعلی دانست و یادآوری کرد: بر همین اساس باید مدیران و مسئولان دارای انضباط مالی و اداری بوده و با نفی روابط ناسالم اداری بر رفع نیازهای شهروندان همت کنند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی شبستر، ادامه داد: در قضیه مسائل امنیتی شهرستان شبستر از مناطق امن استان بوده که در ناآرامی‌های سال گذشته و آشوب‌ها از شهرستان‌های با آرامش و دارای کمترین اتفاقات بود.

محمدی اضافه کرد: دشمنان نظام همواره در تلاش هستند تا با ایجاد ناامنی در کشور به دستاوردهای این نظام و اعتماد مردم آسیب برسانند لذا ضمن آگاهی و بصیرت به مسائل باید در خنثی کردن دسیسه‌های آنان که به صورت ترکیبی و هدایت شده از طریق فضای مجازی صورت می‌گیرد تلاش کنیم.

در این مراسم محمد مطهری به عنوان فرماندار شهرستان شبستر معرفی و از خدمات ایوب دهقان قدردانی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1171256

مهمترین اخبار ایران و جهان: