نیوز سیتی!
09 فروردین 1402 - 09:16

مرزبانی نقش بی بدیلی در تامین امنیت کشور دارد

بندرترکمن- جانشین مرزبانی استان گلستان با اشاره به افزایش و توان و آمادگی عملیاتی و رزمی واحدها در ایام نوروز، گفت: مرزبانی نقش بی بدیلی در تامین امنیت کشور دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ احمدرضا شهمرادی شامگاه سه شنبه در بازدید و سرکشی از ایستگاه نوروزی پایگاه دریابانی بندرترکمن اظهارکرد: ایام نوروز فرصت مناسبی برای نمایش و اقتدار دریابانی و همچنین معرفی مرزبانی به آحاد جامعه است.

جانشین مرزبانی استان گلستان با تاکید بر تشدید اقدامات و فعالیت های امنیتی در برقراری امنیت پایدار، افزود: ایجاد و تامین امنیت مطلوب پایدار در مرزهای دریایی استان، حاصل تلاش بی وفقه و شبانه روزی مرزبانان دریابانی بوده و اجرای طرح های امنیتی و تشدید فعالیت های مرز دریایی و ساحلی برای کنترل و حراست مرزها، بخصوص در ایام و تعطیلات نوروز از اولویت های امنیتی به شمار می رود.

وی به افزایش و توان و آمادگی عملیاتی و رزمی واحدها در ایام نوروز با برنامه ریزی های خاص اشاره کرد و گفت: مرزبانی نقش بی بدیلی در تامین امنیت کشور ایفا می کند که برای بسیاری از مردم پوشیده است اما خداوند متعال شاهد و ناظر این خدمت بی منت و صادقانه است و ایام نوروز هم یک فرصت مناسب برای ارائه خدمات به مردم جای جای ایران اسلامی است تا این اقدامات توسط آحاد مردم نیز دیده شود.

شهمرادی بر لزوم حفظ هوشیاری و آمادگی رزمی در واحدها، اعزام هدفمند گشت و کمین، کنترل و انسداد نوار مرزی و شناورهای تفریحی، انعکاس به موقع مشاهدات مرزی، جلوگیری از ترددات غیرمجاز، تکریم ارباب رجوع و مسافران نوروزی تاکید کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1115656

مهمترین اخبار ایران و جهان: