نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1402 - 10:05

سپاه در راه تحقق آرمان‌های نظام مسامحه نمی‌کند

اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سپاه پاسداران در راه تحقق اهداف، آرمان‌ها و خاک پاک و مقدس کشور عقب نخواهد نشست.

سردار غلامحسین محمدی اصل در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پوتین سپاه پاسداران روی حلقوم غرب است و امروز این نیروی مخلص با دستیابی به قله‌های علمی و معرفتی برای دشمنان هراس‌انگیز و برای دوستان امیدآفرین است.

وی با تشریح اقدامات سپاه پاسداران در دو بخش ملی و استانی خاطرنشان کرد: روز معلم، روز کارگر، تأسیس شورای علی انقلاب‌فرهنگی و تأسیس سپاه پاسداران مهم‌ترین وقایعی هستند که طی سال‌های مختلف در اردیبهشت‌ماه اتفاق افتادند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه سپاه پاسداران در دوم اردیبهشت و بسیج مستضعفین در ۵ آذر سال ۵۸ با تدابیر خاص امام خمینی (ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی قبل از وقوع جنگ تحمیلی تشکیل شدند، گفت: هر انقلابی برای تداوم خود نیازمند نیروهای مؤمن متعهد و فداکار است که بااخلاق و ایمان و اراده بتواند از دستاوردهای انقلاب دفاع و در تحقق آرمان‌های نظام تلاش کند.

محمدی اصل حوادث و وقایع اوایل انقلاب اسلامی را یادآور شد و بیان کرد: سپاه پاسداران نقش مؤثری در کنترل و خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان به دست معاندین، معارضین و منافقین با حمایت‌های غرب را ایفا کرد و امنیت پایدار را در استان‌ها و شهرها برقرار کرد.

بسیجیان بی‌ادعا بازوان قوی نظام هستند

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ایثار سپاه پاسداران در آن دوران را ستودنی خواند و تصریح کرد: سپاه در کنار مردم از سقوط شهرها جلوگیری کرد و با سازماندهی بسیجیان بی‌ادعا بازوان قوی برای حراست از نظام اسلامی به وجود آورد

محمدی اصل به نقش تعیین‌کننده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: سپاه نقش ماندگاری در دوران دفاع مقدس ایفا کرد و با تقدیم هزاران جوان مؤمن و متعهد انقلابی از سرزمین‌های اسلامی دفاع کرد و امروز با دستیابی به پیچیده‌ترین فناوری‌ها و تکنولوژی‌های نظامی ضمن خودکفایی در تجهیزات نظامی به قدرت فرامنطقه‌ای تبدیل شده است و این تنها در سایه ایمان و توکل بر خداوند متعال حاصل شده است.

وی با بیان اینکه مُهر حسینی بودن در دل پاسداران نهفته است، اظهار کرد: سپاه پاسداران در راه تحقق اهداف، آرمان‌ها و خاک پاک و مقدس کشور عقب نخواهد نشست.

سپاه یاور محرومین در سنگر خدمت‌رسانی به مردم

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اقدامات سپاه پاسداران بَعد از دفاع مقدس را متذکر شد و خاطرنشان کرد: سپاه بعد از پایان جنگ تحمیلی با بهره‌مندی از تجربیات دوران طلایی دفاع مقدس در سنگرهای خدمت‌رسانی به مردم به محرومیت‌زدایی پرداخت تا در کنار دولت آرمان‌های انقلاب اسلامی را محقق کند.

محمدی اصل با بیان اینکه سپاه پاسداران مردم‌دار، مردم یار و مردم‌دوست است، ادامه داد: سپاه در کنار مردم بوده و در راه خدمت‌رسانی به آحاد مردم به‌ویژه مردم مناطق کم‌برخوردار از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی به قرارگاه سازندگی سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: سپاه با ایجاد قرارگاه خاتم‌الانبیاء طرح‌های بزرگ ملی را در دستور کار قرارداد تا پروژه‌های ملی را باکیفیت بیشتر با کمترین هزینه در اسرع وقت تکمیل و در اختیار مردم قرار دهد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1171312

مهمترین اخبار ایران و جهان: