نیوز سیتی!
18 فروردین 1402 - 21:48

بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اولویت شهرداری سنندج در سال ۱۴۰۲

سنندج- شهردار سنندج گفت: بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اولویت مدیریت شهری سنندج در سال جاری بوده و در این راستا اقداماتی از سال گذشته شروع شده است.

سید انور رشیدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حوزه حمل و نقل و نوسازی ناوگان عمومی ۲۰ دستگاه اتوبوس از محل اعتبارات داخل شهرداری خریداری شده و ۲۲۲ دستگاه تاکسی در طرح نوسازی ثبت نام شده است.

وی به وجود ۷۳۰ دستگاه تاکسی پیکان در سطح شهر اشاره کرد و گفت: در راستای تعویض این تاکسی‌ها با رایزنی‌های صورت گرفته از طریق کمیته امداد امام خمینی استان به ۳۰۰ نفر از صاحبان این خودروها که دهک‌های اول هستند تسهیلات ۳۰۰ میلیونی پرداخت می‌شود.

وی از رفع مشکل ۳۵ ساله امتیاز آب و برق در ترمینال شمال غرب سنندج خبر داد و گفت: این ترمینال بیش از ۳۵ سال بود که یک کنتور آب و یک کنتور برق داشت که خوشبختانه توانستیم طی سال گذشته ۶۲ انشعاب برق را خریداری و به زودی انشعاب آب هم خریداری خواهد شد.

شهردار سنندج به توافقات شهرداری سنندج با فرماندهی انتظامی استان در حوزه تهاتر بخشی از اراضی با هدف ایجاد پارکینگ‌های طبقاتی و عمومی در هسته مرکزی شهر سنندج خبر داد و گفت: در این راستا با همکاری بسیار خوب و قابل تقدیر فرمانده انتظامی استان کردستان با واگذاری ۵ هزار متر ساختمان پلیس آگاهی در خیابان فلسطین و ۵۰۰ متری درمانگاه قدس توافق اولیه صورت گرفته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1134112

مهمترین اخبار ایران و جهان: