نیوز سیتی!
28 فروردین 1402 - 19:08

مسئولین دانشگاه باید در برابر موضوع عفاف و حجاب، پاسخگو باشند/ مهم‌ترین اصل درعفاف وحجاب فرهنگ‌سازی است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: مسئولین همه‌ واحدهای تابعه دانشگاه باید در برابر موضوع عفاف و حجاب پاسخگو باشند و این موضوع در ارزیابی عملکرد آنان تاثیرگذار خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسن بختیاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان در جلسه تبیین شرح وظایف کمیته عفاف و حجاب واحدهای تابعه دانشگاه اظهار کرد: در هر واحد مسئولین زیرمجموعه‌ها موظف به پاسخگویی در مورد موضوع عفاف و حجاب در حیطه‌ تحت مسئولیت خود هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه مدیران و مسئولان زیرمجموعه‌ها و زیرواحدهای دانشگاه، موظف هستند در درجه اول با رعایت شئونات اسلامی و اصول امربه معروف و نهی از منکر با تخلفات مربوط به عفاف و حجاب برخورد کنند، افزود: در صورت عدم توجه متخلفان به این تذکرها، باید با توجه به قوانین مشخص شده در گروه‌های مختلف کارمندی، دانشجویی، ارباب‌رجوع و ... عمل شود.

وی با بیان اینکه همه مدیران این دانشگاه در هر سطحی موظف به تبیین این قوانین به تمام اعضای زیر مجموعه خود هستند و خاطرنشان کرد: مهم‌ترین موضوع در زمینه عفاف و حجاب فرهنگ‌سازی است که می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

بختیاری با اشاره به لزوم بازنگری در مسائل فرهنگی و برنامه‌ریزی برای آغاز اقدامات فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب در واحدهای مختلف دانشگاه، افزود: قطعاً دانشگاه از طرح‌های پیشنهادی واحدها در حوزه عفاف و حجاب، استقبال و حمایت خواهد کرد.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1156012

مهمترین اخبار ایران و جهان: