نیوز سیتی!
15 فروردین 1402 - 23:26

بهره‌مندی۱۱۷ هزار مسافر از خدمات بشر دوستانه هلال احمر آذربایجان غربی

سرپرست جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی‌از بهره مندی ۱۱۷ هزار و ۸۴ نفر از مسافرین نوروزی از خدمات و مهارتهای امدادی و بشردوستانه هلال احمر آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حمید محبوبی با اشاره به خدمات بشردوستانه جمعیت هلال احمر استان در ایام نوروز، اظهار داشت: ۳ اکیپ هلال احمر در قالب طرح سحاب و ۱۴ پست ثابت و سیار با مشارک هزار و ۳۲۴نفر از اعضای جوانان از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۴ فروردین سالجاری به مراجعه کنندگان در پست‌های خدمات بشردوستانه مسافرین نوروزی خدمات مختلف ارائه دادند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۹ هزار و ۷۳۸ نفر از خدمات و مهارت‌های امدادی و بشردوستانه اکیپهای سحاب بهره مند شده‌اند،افزود: ۱۰۷ هزار و ۳۴۶ نفر از خدمات ایستگاه ایمنی و سلامت (اطلاع‌ رسانی نقاط حادثه‌خیز و راهنمایی به اماکن فرهنگی و گردشگری و عمومی) و ۵ هزار و ۴۳۰ نفر نیز از فضای خیمه‌های نماز بهره مند شده اند.

محبوبی تصریح کرد: همچنین ۴ هزار و ۹۷۶ نفر از فضای دوستدار کودک و ۹هزار و ۸۰ نفر از خدمات پویش بهرفت بهره مند شده‌اند و با مشارکت در این پویش از آن حمایت کرده اند.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان آذربایجان غربی یادآورشد: در این پستها ۳۶هزار و ۳۹۳ مورد از اقلام زیست محیطی توزیع و  هزار و ۵۰۲ مورد از مخاطرات زیست محیطی مهار یا از آنها پیشگیری شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1128312

مهمترین اخبار ایران و جهان: