نیوز سیتی!
09 اردیبهشت 1402 - 15:46

اولین همایش «الگوی تحقق محله اسلامی مسجد محور» برگزار می‌شود

اولین همایش علمی «الگوی تحقق محله اسلامی مسجد محور» با تاکید بر نقش سپاه تهران بزرگ در روز پنج شنبه 14 اردیبهشت‌ماه از ساعت 8 تا 12 صبح در محل دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، اولین همایش علمی «الگوی تحقق محله اسلامی مسجد محور» با تاکید بر نقش سپاه تهران بزرگ در روز پنج شنبه 14 اردیبهشت‌ماه از ساعت 8 تا 12 صبح در محل دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار می‌شود.

بر همین اساس علاقه‌مندان مهلت داشتند تا تاریخ 5 اردیبهشت‌ماه 1402،  آثار و موضوعات خود را در سه بخش مقاله، ایده و تجربه به دبیرخانه همایش ارسال کنند، در این همایش از اثرات برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.

گفتنی است محورهای این همایش عبارتند از: بیان تجربیات و معرفی الگوهای موفق در ایجاد محله اسلامی/ تبیین نقش محله اسلامی با تمرکز بر مساجد در تحقق جامعه سازی/ بررسی و تبیین شاخص های محله اسلامی تراز/ بررسی مدل های تعامل، هم افزایی و شبکه سازی در محله اسلامی/ بررسی نقش محله اسلامی در شناسایی و کاهش آسیب های اجتماعی/ تبیین نقش آفرینی مسجد در ایجاد محله اسلامی/ مدیریت محله محور بر اساس ظرفیت های محله/ نقش مطالبه گری مردم در رفع نیازها و مشکلات محله.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1176112

مهمترین اخبار ایران و جهان: